Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@08:51:01 GMT

متلاشی شدن مینی‌بوس بر اثر تصادف با تریلی + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۸۷۷۰

به گزارش تسنیم؛ ساعت 9 صبح امروز حادثه تصادف در کیلومتر 14 بزرگراه فتح به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 45 و گروه امداد و نجات هفت به محل حادثه اعزام شدند.

علی کاظمی؛ رئیس ایستگاه 111 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه مینی‌بوس در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح و در خط کندرو در حال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه تریلی که در حاشیه بزرگراه متوقف بود، به شدت برخورد کرد و بر اثر آن راننده مینی‌بوس به شدت مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شدت برخورد به حدی بود که تقریباً نیمی از اتاقک مینی‌بوس متلاشی شد همچنین راننده آن که مردی بیست و پنج ساله بود، داخل این وسیله نقلیه گرفتار شد.

کاظمی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از قطع برق مینی‌بوس و قرار دادن علائم هشداردهنده در اطراف صحنه تصادف، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی توانستند راننده محبوس شده را از داخل اتاقک متلاشی شده مینی‌بوس خارج کرده و وی را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور منطقه در حال بررسی است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا (س) و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • ناگفته‌های زورگیران ۱۸ تا ۲۰ ساله بزرگراه صدر
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین