Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در نظام اسلامی تقسیم‌بندی‌های کاذب چپ و راست هیچ معنایی ندارد گفت: این تقسیم‌بندی‌ها برگرفته از فرهنگ غرب است و هیچ کاربردی در ادبیات اسلامی ما ندارد. ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان اظهار داشت: بعد از اتمام دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تقسیم‌بندی‌هایی در جریانات سیاسی کشور ایجاد شد که جای تامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای عناوین این جریانات از اصولگرا، اصلاح‌طلب، راست، چپ، اعتدال، اصوالگرای سنتی، اصلاح‌طلب نوین و غیره را مهم نمی‌دانند گفت: امام خامنه‌ای فرمودند این اسامی و عناوین مهم نیستند و همه محتوا و ماهیت جریانات سیاسی در کشور است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دو سخنرانی جریان انقلابی و غیر انقلابی را مطرح می‌کنند افزود: باید بدنه جامعه به انقلابی یا غیر انقلابی سوق داده شود و تقسیم‌بندی‌های کاذب که در طول سال‌های گذشته تشکیل شده است حذف شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی در کشور همین تقسیم‌بندی‌های کاذب برگرفته از فرهنگ غرب است خاطر نشان کرد: در نظام اسلامی چپ و راست معنا نداشته و این نوع تقسیم‌بندی‌ها در انقلاب اسلامی دیگر کاربردی ندارد.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه باید تلاش کرد نیروهای غیر انقلابی را به سمت انقلابی بودن سوق داده شوند گفت: تفاوت دو جریان انقلابی و غیر انقلابی نگاه متفاوت به اسلام است و نگاه جریان غیر انقلابی اسلام آمریکایی است.

وی با اشاره به اینکه جریان انقلابی قائل به امامت بوده و محبت، مودت و اطاعت از امام را دارد افزود: اما جریان غیر انقلابی فقط محبت و مودت را دارد اما در بحث اطاعت، اطاعت‌پذیر نیست و هر چه به نفعش باشد انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خیلی‌ها هستند که دم از انقلابی بودن می‌زنند اما در عمل اینگونه نیست تصریح کرد: جریان انقلابی قائل به مذاکره با آمریکا نیست و محکم پای این دیدگاه ایستاده است اما جریان غیر انقلابی مرتب به این موضوع فکر می‌کند که چگونه با آمریکا ارتباط برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه جریان انقلابی از نهضت‌های آزادی‌بخش در جهان به صورت تمام قد حمایت و دفاع می‌کند افزود: اما جریان غیرانقلابی حرفش این است که ما باید به خودمان برسیم و پولمان را هزینه سایر کشورها نکنیم.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه جریان انقلابی خود را بدهکار اسلام و انقلاب می‌داند اما جریان غیر انقلابی طلبکار انقلاب است گفت: مشکل کشور ما امکانات، بودجه، طرح و برنامه نیست و اساسی‌ترین مشکل همین جریانات سیاسی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای غیر انقلابی در مسند امور قرار گرفته‌اند یک چالش بزرگ است افزود: چگونه می‌شود که ما در عرصه دفاعی، هسته‌ای و نانو در سطح دنیا رتبه داریم اما نمی‌توانیم مشکل اقتصادی کشور را حل کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مشکل تورم، گرانی و اشتغال در کشور وجود دارد و نمی‌توان آن را انکار کرد افزود: مردم ما نجیب آگاه و بصیر هستند و پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند اما باید برای مشکلات آنها چاره‌اندیشی کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان دولتی، تدابیر مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند اظهار داشت: در هر خانه‌ای یکی دو نفر جوان بیکار وجود دارد و خانواده‌ها از این موضوع نگران هستند.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • گفتمان «شهر زندگی» نظام معنایی را منظم می‌کند
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود