Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@06:01:51 GMT

اخبار و اقدامات بانک کشاورزی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۸۸۲۸

اخبار و اقدامات بانک کشاورزی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛اخبار و اقدامات بانک کشاورزی به شرح زیر است.
قدردانی فرماندار رشت از بانک کشاورزی

سیروس شفقی  فرماندار و رئیس کمیته کشاورزی شهرستان رشت با اهدای لوح سپاس از اقدامات و خدمات ارزنده بانک کشاورزی در استان گیلان  قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گیلان، این لوح به پاس اقدامات موثر در کمک به اجرای طرح های مقابله با کمبود آب و همچنین مدیریت مصرف بهینه آب در بخش های کشاورزی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قدردانی معاون اقتصادی استاندار قزوین از عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات بهین یاب در بخش کشاورزی

معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از عملکرد بانک کشاورزی استان در پرداخت تسهیلات بهین یاب در بخش کشاورزی تشکرو قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین دکتر منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که روز شنبه 18 آذر ماه سال جاری در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: بخش کشاورزی استان با پرداخت ۳۴ میلیارد تومان برای ۱۲۶ طرح رتبه دوم کشوری را در تسهیلات بهین یاب کسب کرده است.

این گزارش می افزاید: وی در ادامه از عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات رونق تولید به طرح ها و واحدهای تولیدی در این خصوص قدردانی کرد.

شایان ذکر است بانک کشاورزی استان قزوین بالغ بر 210 میلیارد ریال معادل 67 درصد کل تسهیلات بهین یاب در بخش کشاورزی استان را پرداخت کرده است.

قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورداز بانک کشاورزی

آیت اله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از بخش کشاورزی استان قدر دانی کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی، آیت‌الله یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، اظهار داشت: صرفه‌جویی در مصرف آب در بخش کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکتشان به خراسان شمالی، باید مسئولان و مردم در این زمینه گام‌های بلندتری بردارند.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه بیان کرد: کشاورزان و مسئولان بخش‌های کشاورزی با آینده‌نگری در خصوص مصرف آب در اراضی کشاورزی، به جامعه ، کشور و نظام اسلامی خدمت کنند.

وی افزود: مسئولان بانک‌ها به‌ویژه بانک کشاورزی می‌توانند به مردم درزمینه مدرنیزه کردن کشاورزی استان خدمت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: طبق روایت «العسر یفسد الاخلاق» اگر انسان‌ها در تنگناهای مختلف زندگی قرار بگیرند، اخلاق و دیانت آن‌ها کم‌رنگ می‌شود و مسئولان باید برای رونق بخشید‌ن به معیشت وزندگی مردم به‌ویژه کشاورزان خدمتگزار، تلاش کنند.

وی بابیان اینکه مسئولان کاری کنند که عسر به یسر تبدیل شود، گفت: درراه خدمت به مردم و رونق معیشت مردم جامعه، بانک‌ها نقش به سزایی دارند و می‌توانند با اجرای قوانین آسان‌تر با اعطای وام به مردم کمک کنند که این کار یک کار اخلاقی و اجتماعی مؤثر است.

در اين ديدار نجفی مدير ستادي استان در سخناني ضمن ارائه عملكرد بانك كشاورزي استان  به بیان اهم حمايت هاي مالي بانك به ویژه  پرداخت تسهیلات به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی و قرض الحسنه ازدواج پرداخت و مشکلات و موانع موجود در وصول مطالبات بانک را تشریح کرد.

قدردانی نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي ازبانك كشاورزي

امیرآبادی نماينده مردم استان قم  و عضو هیات رئیسه مجلس شوراي اسلامي در جلسه ای با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی  و مدير شعب بانک در استان قم که با هدف بررسی روندپرداخت تسهیلات به طرح های بخش کشاورزی به ویژه پرداخت تسهیلات به شرکت تعاونی مرغ وماهی نگین سبزبرگزار شد، از عملکرد بانک کشاورزی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قم طي اين ديدار نماينده مردم قم درمجلس شوراي اسلامي با اعلام رضایتمندی ازعملكرد بانك در حمایت از بخش كشاورزي اظهار داشت:  استان قم با توجه به موقعيت جغرافيايي واقيلمي داراي شرايط خاص بوده ومستلزم حمايت ویژه دستگاه هاي ذيربط از كشاورزان وتوليدگنندگان بخش کشاورزی است.

شایان ذکر است درابتداي اين ديدار خاني مدير ستادي استان در سخناني ضمن ارائه عملكرد بانك كشاورزي استان  به بیان اهم حمايت هاي مالي بانك به ویژه  پرداخت تسهیلات به طرح های بخش کشاورزی پرداخته ومشکلات و موانع موجود دروصول مطالبات بانک را تشریح کرد. وی همچنین خواستار پیگیری تامین مالی تبصره 35قانون بودجه برای مساعدت با بدهکاران شد.

قدردانی عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي از بانک کشاورزی

نماينده مردم بجنورد، مانه و سملقان راز  و جرگلان و کرمه و جاجرم و عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي از عملکرد بانک کشاورزی در اجرای تبصره 35 قانون بودجه در خراسان شمالی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی،   قربانی در دیدار با نجفی مدير شعب بانک در استان طي سخناني ضمن اعلام رضایتمندی ازعملكرد بانك در حمایت از بخش كشاورزي اظهار داشت: استان خراسان شمالی با توجه به موقعيت جغرافيايي واقيلمي داراي شرايط خاص بوده ومستلزم حمايت ویژه دستگاه هاي ذيربط از كشاورزان وتوليدگنندگان بخش کشاورزی است.

شایان ذکر است در اين ديدار نجفی مدير ستادي استان نیز در سخناني ضمن ارائه عملكرد بانك كشاورزي استان  ، اهم حمايت هاي مالي بانك به ویژه  پرداخت تسهیلات به طرح های بخش کشاورزی و جذب 100 درصدی اعتبارات تخصیصی بند واو تبصره 16 و مشکلات و موانع موجود در وصول مطالبات بانک را تشریح کرد. وی همچنین خواستار پیگیری تامین مالی تبصره 35 و بند خ تبصره 33 قانون بودجه برای مساعدت به کشاورزان و بهره بردران بخش کشاورزی شد.

افتتاح سردخانه با حضور وزیر جهاد کشاورزی از محل تسهیلات بانک کشاورزی گیلان

با حضور وزیر جهاد کشاورزی سردخانه 12 هزار تنی از محل تسهیلات بانک کشاورزی استان گیلان به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گیلان، با حضور مهندس حجتی  وزیر جهادکشاورزی و دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان، سردخانه 12 هزار تنی 2 مداره به آذین خزر سپید از محل تسهیلات بانک کشاورزی استان گیلان  در رشت به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش، برای اجرای این پروژه بیش از 200میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که 65 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانک کشاورزی تامین شده است .

شایان ذکر است با راه اندازی این سردخانه 70 نفر به طور مستقیم مشغول به کار شده اند.

بانک کشاورزی استان بوشهر بیش از 3255 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

شعب بانک کشاورزی استان بوشهر در 9 ماهه نخست سال 96 بیش از 3255 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ،این میزان تسهیلات به تعداد 10090 نفر از کشاورزان و مشتریان شعب بانک در استان پرداخت شده است .

بخشودگی بیش از 19 میلیارد ریال سود و وجه التزام تسهیلات در بانک کشاورزی استان سمنان

در اجرای مرحله دوم  تبصره 35 قانون بودجه  و دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ،19میلیارد و 419 میلیون ریال   سود و وجه التزام تسهیلات کشاورزان مشمول استان سمنان تا پایان ابان ماه سال جاری مورد بخشودگی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی دراستان سمنان ،   این مبلغ بخشودگی  برای 3132 نفر از بدهکاران استان  اعمال شد.

بخشودگی بیش از 60 میلیارد ریال سود وجرائم تاخیر توسط شعب بانک کشاورزی استان قزوین

در اجرای دستورالعمل بند (و) تبصره 16 قانون بودجه سال 1396 ( تنفیذ ماده 2 آیین نامه اجرایی تبصره 35 قانون بودجه سال 95 ) بیش از  60میلیارد ریال سود وجرائم تاخیر توسط شعب بانک کشاورزی استان قزوین بخشوده شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین این مبلغ بخشودگی به بیش از 2000 نفر از بدهکاران تعلق گرفت .

بخشودگی بیش از 410 میلیارد ریال سود و جرائم تاخیر توسط شعب بانک کشاورزی استان بوشهر

در اجرای دستورالعمل تبصره 35 قانون بودجه سال 95 و بند (و) تبصره 16 قانون بودجه سال 1396،بیش از 410 میلیارد ریال سود و جرائم تاخیر توسط شعب بانک کشاورزی استان بوشهر بخشوده شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ،این مبلغ بخشودگی به 4069 نفر از بدهکاران تعلق گرفت .

شایان ذکر است با ادامه روند بخشودگی سود و جرایم تاخیر، بدهکاران حائز شرایط می توانند با مراجعه به شعب بانک کشاورزی از امتیازات دستورالعمل بند (و) تبصره 16 کماکان بهره مند شوند .
راه اندازی طرح پرورش شترمرغ و صنایع جانبی با مشارکت بانک کشاورزی دراستان فارس

با استفاده از تسهيلات بانك كشاورزي ، طرح پرورش شترمرغ و صنایع جانبی در بخش خان زنیان شهرستان شیراز به بهره برداري رسيد.

   به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي استان فارس اين طرح با اعتباري بالغ بر 101 میلیارد و 800 میلیون ريال از محل منابع صندوق توسعه ملی  با ظرفيت 2150 قطعه  احداث شده است .

 شایان ذکر است كه با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم 49 نفر فراهم شده است.

تعداد کشاورزان تحت پوشش بیمه کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری به 53890 نفر رسید
در تاریخ 12 دی 1396 14:12
( گروه: مديريت استان چهارمحال و بختياري )

در هشت ماهه ابتدایی سال زراعي 96-97 قريب به113531هكتاراز راضي ، باغات و تعداد 64580  راس انواع دام در استان چهارمحال و بختیاری  تحت پوشش بيمه کشاورزي قرارگرفت.

 به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانک کشاورزي استان چهارمحال و بختیاری  ، تعداد 53890  بیمه گذارمحصولات خود را تحت پوشش صندوق بيمه كشاورزي استان قرار دادند.

پرداخت 64 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی دربانک کشاورزی استان سمنان

 شعب بانک کشاورزی استان سمنان تا پایان ابان ماه 96 بیش از 64 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي استان سمنان این میزان تسهیلات از محل منابع داخلی و برای  خرید تراکتور ، اداوات و ماشین آلات کشاورزی در زیربخش های زراعت و باغبانی بوده که به تعداد 154 نفر پرداخت شد..

پرداخت 333 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده استان چهارمحال و بختیاری

در سال زراعي جاري، بیش از333 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان ، دامداران و بهره برداران خسارت دیده در استان چهارمحال و بختیاری  پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب  بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری ، اين ميزان غرامت به 57599نفر از خسارت دیدگان در بخش های کشاورزی  پرداخت شد.

پرداخت 350میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار دربانک کشاورزی استان سمنان

شعب  بانک کشاورزی استان سمنان مبلغ 350میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سمنان این میزان تسهیلات به تعداد 352نفر از متقاضیان پرداخت شد.

پرداخت 1407 ميليارد ريال تسهيلات کشاورزی توسط بانك كشاورزي استان چهارمحال و بختیاری

شعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری  طی100 روز اول دولت دوازدهم  مبلغ 1407 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی به متقاضیان زیربخش های کشاورزی  پرداخت كردند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان چهارمحال و بختیاری ،  این میزان تسهیلات به 7578 نفر متقاضی پرداخت شدکه نسبت به مدت مشابه سال قبل 12  درصد رشد داشت.

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت عشایر کوچنده توسط بانک کشاورزی استان بوشهر

شعب بانک کشاورزی استان بوشهر طی 9 ماهه ابتدای سال جاری مبلغ 5 میلیارد و 460 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت عشایر کوچنده  پرداخت کردند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ،این میزان تسهیلات به تعداد 77 فقره پرداخت شده است .

پرداخت بیش از1.5 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی دربانک کشاورزی استان سمنان

شعب بانک کشاورزی استان سمنان  یک میلیارد  و 625 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی  پرداخت كردند.

به گزارش روابط عمومي مدیریت شعب بانک کشاورزی استان  سمنان،  این میزان تسهیلات از محل اعتبار تبصره 16بند د قانون بودجه 96 به   معرفی شدگان کمیته امداد و بهزیستی استان  به منظور ایجاد مشاغل خانگي و طرح هاي خود اشتغالي به تعداد 10 نفرپرداخت شد.

پرداخت 3 میلیارد ريال تسهيلات اشتغال زا توسط بانك كشاورزي استان همدان در 100 روز نخست دولت دوازدهم

شعب بانک کشاورزی در استان همدان  تا پایان آبان ماه 96 مبلغ 3.060 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زا  به متقاضیان زیربخش های مختلف پرداخت كردند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان همدان، این میزان تسهیلات اشتغال زا به  24  نفر متقاضی پرداخت شد

پرداخت 124 ميليارد ريال تسهيلات رونق تولید توسط بانك كشاورزي استان همدان در 100 روز نخست دولت دوازدهم

شعب بانک کشاورزی در استان همدان  تا پایان آبان ماه 96 مبلغ 124  میلیارد ریال تسهیلات  رونق تولید به متقاضیان زیربخش های کشاورزی پرداخت كردند.

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان همدان، این میزان تسهیلات از بین 139 تقاضای پذیرش شده به  54 نفر متقاضی پرداخت شد

احداث گلخانه 20 هزار مترمربعی سبزی و صیفی با مشارکت بانک کشاورزی

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی واحد گلخانه سبزی و صیفی با ظرفیت 20 هزار مترمربع در شهرستان دهاقان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان برای اجرایی شدن این طرح تسهیلاتی به مبلغ 3 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 12 نفر به طور مستقیم فراهم شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

مسعود ایرانی بیان کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

او افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!