Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در کهریزسنگ نجف آباد سلاح سرد و گرم با خود حمل می کردند، گفت: شهید شاهسنایی که برای برقرار نظم و امنیت به منطقه اعزام شد، با اسلحه شکاری به شهادت رسید.

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به شهادت پاسدار شهید سجاد شاهسنایی در تجمع شب گذشته کهریزسنگ نجف آباد گفت: پیکر این شهید ساعت سه بعدازظهر فردا چهارشنبه از میدان امام نجف آباد تشییع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شهید همرزم و از رفقای شهید حججی بوده، گفت: متاسفانه اغتشاشگران این شهید را با اسلحه شکاری مورد هدف قرار دادند.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نجف آباد شهر شهید پرور و انقلابی است، افزود: مردم این خطه انقلابی و ولایی هستند. نجف آباد سرزمین شهدایی چون شهید کاظمی و حججی است. قطعا تیر دشمن برای ایجاد اغتشاش در این شهر به سنگ خواهند خورد.

ابوترابی با اشاره به اقدامات غیر قانونی، تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم افزود: در مراسم تشییع جنازه شهید شاهسنایی مردم جواب ساختار شکنان، دشمنان نظام و اغتشاشگران را خواهند داد.

به گفته وی تعدادی از اغتشاشگران شب گذشته بازداشت شدند و تلاش برای شناسایی قاتل شهید شاهسنایی ادامه دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

سلیمی اظهار کرد: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه + ویدئو
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس