Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@19:00:01 GMT

بهین پروتئین، طعم گوشت با چاشنی‌سلامتی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۹۱۵۴

بهین پروتئین، طعم گوشت با چاشنی‌سلامتی

شرکت بهین پروتئین علاوه بر بسته‌بندی محصولات پروتئینی و انواع محصولات طعم دار و سوخاری، اقدام به تولید فرآورده‌های گوشتی شامل همبرگرها، استیک برگر و کباب‌ترکی خام جهت عرضه رستورانی و کباب‌ترکی پخته ساده و با مخلفات جهت مصرف خانوار و رستوران‌ها کرد.

به گزارش تجارت نیوز،‌ شرکت بهین پروتئین فعالیت خود را در زمینه تولید غذاهای آماده و نیمه آماده انواع کباب‌ترکی و همبرگر و بسته‌بندی انواع گوشت قرمز و سفید با پشتوانه ۲۰ سال تجربه در استان تهران شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تجارت‌نیوز، حمید گل‌محمدی مدیرعامل شرکت بهین پروتئین رباط با ایده بسته‌بندی محصولات ممتاز و باکیفیت و سلامت‌محور محصولات و فرآورده‌های پروتئینی در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد.

همچنین در سال ۱۳۷۷ پیشنهاد تاسیس انجمن صنف کارفرمایان صنعت بسته‌بندی مواد پروتئینی کشور توسط وی مطرح شد و مدتی نیز به‌عنوان رئیس هیات مدیره این انجمن مشغول به کار بود.

شرکت بهین پروتئین علاوه بر بسته‌بندی محصولات پروتئینی و انواع محصولات طعم دار و سوخاری، اقدام به تولید فرآورده‌های گوشتی شامل همبرگرها، استیک برگر و کباب‌ترکی خام جهت عرضه رستورانی و کباب‌ترکی پخته ساده و با مخلفات جهت مصرف خانوار و رستوران‌ها کرد.

امروزه کباب‌ترکی محصول استراتژیک و بسیار محبوب نزد مردم شده است. تولید محصول پخته آن با روش تلفیقی از سنتی و صنعتی انجام می‌شود و با توجه به اینکه جهت پخت آن از هیچ‌گونه روغن و مواد نگهدارنده استفاده نمی‌شود و با گرما و شعله بسیار ملایم پخته می‌شود، می‌تواند کلیه مواد ضروری و مغذی که جهت سلامت و رشد کودکان و بزرگسالان موردنیاز است را تامین نماید.

خصوصا کودکان که کمتر علاقه به مصرف پروتئین‌های حیوانی دارند این ماده غذایی با طعمی خاص می‌تواند بهترین منبع مصرفی برای آنان باشد.

مجموعه کباب‌ترکی خام نیز حاصل گوشت چرخ‌کرده، استیک گوساله و استیک گوساله خالص، مرغ و بوقلمون است که بعد از فرآیند پخت، محصولات را به‌صورت ساده آماده مصرف می‌کند.

همچنین ترکیب با مخلفات مثل قارچ، فلفل دلمه، پیاز، گوجه علاوه بر طعم کلاسیک و اصلی به آن طعم همراه با سبزیجات می‌دهد.
این محصولات توسط ماشین‌آلات بسته‌بندی اتوماتیک سیل وکیوم و به‌صورت منجمد در بازار مصرف موجود است.

این محصولات هم‌اکنون در فروشگاه‌های معتبر زنجیره‌ای مانند: مجموعه فروشگاه‌های شهروند، اتکا، سون (هفت)، هایپرمی، هایپرسی عرضه می‌شود و به‌زودی در جانبو و هایپر استار هم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت گوسفندی در بازار چقدر شد؟

قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرمی ۵۳۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

دیگر خبرها

  • برای سلامتی موهایمان چه غذاهایی بخوریم؟
  • کف هنگام پخت گوشت را دور بریزیم؟
  • برای افزایش قد این ویتامین را بخورید
  • چاشنی پرطرفداری که استخوان‌ها را نابود می‌کند
  • ۹ خاصیت بی نظیر بادام هندی برای سلامتی
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار چقدر شد؟
  • فواید رژیم گوشت‌خواری بیشتر است یا گیاه‌خواری؟
  • کاهش کلسترول با جایگزینی گوشت با پروتئین قارچ
  • چرا سیب بهترین انتخاب برای سلامتی است؟
  • این افراد لب به جگر نزنند