Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در تولید علم همواره نقش اول را در جمهوری اسلامی بین دانشگاه های کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد رهبر عصر روز سه شنبه در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن پل تالشان این دانشگاه در رشت اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران در تولید علم در دنیا رتبه 16 را دارد و دانشگاه آزاد اسلامی در این باره نقش اول را ایفا می کند و بقیه دانشگاه ها در فاصله بسیار زیاد در جایگاه های دیگر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم، تخصص و پژوهش توانسته موفقیت های چشمگیری را به ثبت برساند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی شجره طیبه ای است که در زمانی نهادی ضعیف بوده اما امروز به درخت تنومندی تبدیل شده و خدمات ارزنده ای ارایه می دهد.
رهبر با اشاره به بیش از پنج میلیون فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی در کشور خاطر نشان کرد: این دانشگاه توانسته در تربیت کادر نقش آفرینی کند به طوری که امروز در هر دستگاه اجرایی و خصوصی از فارغ التحصیلان این دانشگاه حضور دارند و این از افتخارات دانشگاه است.
وی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه های نسل اول و دوم را پشت سرگذاشته، تصریح کرد: ما وارد دانشگاه های نسل سوم می شویم دانشگاه نسل سوم ، دانشگاه حل مساله، کارآفرین، رصد و شناسایی مشکلات جامعه و رفع آنها است.
رهبر اضافه کرد: گسترش رشته های آموزشی متناسب با شرایط منطقه، گسترش پارک های علم و فناوری و هسته های فناور از دیگر ماموریت های دانشگاه نسل سوم است که بایستی برای تحقق این مهم اهتمام داشته باشیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور ارتباط دانشگاه با صنعت را مهم دانست و اظهار کرد: بایستی ارتباط دقیقی بین دانشگاه، مردم، اساتید و دانشگاهیان با صنعت برقرار شود و با شناسایی نقاظ ضعف و مشکلات راه حلی به دست آید.
وی یکی از مشکلات جدی امروز در جامعه را بیکاری و گرانی عنوان و تصریح کرد: دانشگاه ها برای حل مشکلات در جامعه موظف به کمک هستند و ما به عنوان دانشگاهیان برنامه های بلند مدتی داریم که این کمک را در اختیار دولت و مردم بگذاریم.
در این مراسم ضمن قدردانی از علی رضا امیرتیموری رییس قبلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ابراهیم چیرانی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.
بر اساسا آخرین آمار دریافتی ، بیش از 41 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تحصیل می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه