Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکواندوکاران تویسرکانی با کسب چهار مقام اولی، یک مقام دومی و چهار مقام سومی در مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان استان همدان خوش درخشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از رودآور؛ مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان استان همدان در رده سنی نونهالان در تمام رده های کمربندی با حضور 84 تکواندوکار از شهرستان های رزن، بهار، ملایر، تویسرکان، صالح آباد و باشگاه های استان همدان (کانون مهدیه، خانه تکواندو، ملت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید صوفی، کارگران، برنا، شهدای الوند، کانون بسیج، نیلی، شهید صانعی و فردوسی) در محل خانه تکواندو استان همدان در دو شیهاپ جانگ به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت ها تکواندوکاران تویسرکانی با کسب چهار مقام اولی، یک مقام دومی و چهار مقام سومی در مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان استان همدان خوش درخشیدند.

تیم 10 نفره تویسرکان به مربیگری مهدیه جلیلوند در مسابقات استانی حضور داشت و لیلا عبدلملکی، مریم عبدلملکی، ستاره خدابخشی و زینب مالمیر رزمی کارانی بودند گه توانستند در جایگاه نخست این دوره از رقابت ها بایستند.

همچنین نازنین زهرا بیاتی هم عنوان دومی را از آن خود کرد و سونیا جلیلوند، هستی ترک همدانی، فاطمه ترکاشون و سولماز جلیلوند صاحب عنوان سومیمسابقات قهرمانی تکواندو بانوان استان همدان شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ هدیه کواتی، فاطمه جمشیدی، محدثه مقدمی، عاطفه رضوانی، افسانه احمدیان، سارا شعبانی، مطهره توکلی برترین‌های اوزان مختلف شدند.

در حرکات نمایشی و تکنیک رده سنی نونهالان هم ساره شکارچی، یسنا قدمیان و پانیذ نظری  عناوین برتر را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های تکواندو جام مولای عرشیان
  • پیام استاندار تهران درپی کسب سهمیه المپیک از سوی یک تکواندوکار زن
  • تاریخ‌سازی یک فلسطینی در راه المپیک پاریس
  • بازگشت تکواندوکاران کشورمان از مسابقات قاره ای
  • برگزاری جشن تجلیل از مقام آوران تکواندو استان سمنان در سال ۱۴۰۲
  • محفل قرآنی بانوان همدان
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان
  • (تصاویر) سلفی هادی چوپان با طرفدارانش پس از قهرمانی در انگلستان
  • مبلغ دقیق جایزه هادی چوپان در آرنولد کلاسیک انگلیس با پول ایران