Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، یکی از بازی های جذاب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بین دو تیم پدیده و صنعت نفت خواهد بود. دیداری بین دو تیمی که در لیگ امسال نمایش خوبی داشته اند.

پدیده و صنعت نفت پیش از بازی روز جمعه سه بار مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل آن یک برد برای هر یک از تیمها بوده است. این دو تیم برای دومین بار در ثامن و در مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار قبلی این دو تیم در این ورزشگاه یکی از جذاب ترین مسابقات فصل و حتی تاریخ لیگ برتر بود؛ جایی که دو تیم به تساوی 3-3 رضایت دادند.

محمد شادکام در دقیقه 6 و پورمحمد در دقیقه 33 شاگردان نادر دست نشان را از پدیده پیش اناختند. در دقیقه 78 محمدرضا علیمردانی یکی از گل ها را جبران کرد اما 6 دقیقه بعد بازهم شادکام فاصله را به دو افزایش داد. در دقیقه 88 یونس شاکری می توانست از روی نقطه پنالتی فاصله را به حداقل برساند اما ضربه او به اسمان رفت. با این حال پدیده به تلاش خود ادامه داد و موفق شد در دقایق 90 و 93 توسط رضا ناصحی و محمدرضا علیمردانی کار را به تساوی بکشاند و یک امتیاز خانگی را دشت کند.

پدیده هفته قبل با 4 گل به سپاهان باخت. آنها همچنین در یک بازی دوستانه پیش از صنعت نفت به فجر سپاسی هم باختند. حال باید دید سومین تقابل با یک تیم زردپوش را با چه نتیجه ای تمام می کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم

امید صالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره برتری صنعت نفت آبادان برابر مس رفسنجان و افزایش امید تیم صنعت برای بقا در لیگ برتر اظهار کرد: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم. کسب ۳ امتیاز این دیدار برای ما حیاتی بود و اگر خدای ناکرده برنده نمی‌شدیم باید با لیگ برتر خداحافظی می‌کردیم. این پیروزی ارزشمند اگرچه با برتری یک بر صفر بود، اما ۳ امتیاز آن امید به بقا در لیگ برتر را به مردم آبادان بازگرداند. با بردی که به دست آوردیم انگیزه تیم برای کسب پیروزی در دیدار‌های بیشتر شد.  

وی ادامه داد: فراموش نکنیم تمامی تیم‌های رقیب ما بازی‌های سخت خود را برگزار نکرده‌اند یا اینکه با هم بازی دارند. در حالی که صنعت نفت بازی‌های سخت خود را گذرانده است. از لحاظ روحی روانی در بهترین شرایط هستیم و هواداران هم انرژی مثبت به تیم می‌دهند تا صنعت نفت در لیگ برتر ماندگار شود. خیلی امیدوار به نتایج بازی‌های بعدی خود هستیم. هفته آینده با آلومینیوم در اراک بازی داریم و امیدوارم تمامی بازیکنان آماده بازی باشند. صنعت نفت در هر ۴ بازی باقیمانده با هدف کسب پیروزی به میدان می‌رود، چون برای ماندن در لیگ برتر تا پایان فصل محکوم به پیروزی هستیم. باید از آبرو و حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنیم و بتوانیم نماینده این شهر فوتبال خیز را در لیگ برتر نگه داریم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذاب ترین مسابقات فوتبال در سال 2024 (تاکنون) / فیلم
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد