Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: خودروی مینی‌بوس بر اثر تصادف با تریلی در بزرگراه فتح متلاشی شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 9 صبح امروز حادثه Incident تصادف Crash در کیلومتر 14 بزرگراه فتح به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 45 و گروه امداد و نجات هفت به محل حادثه اعزام شدند.


علی کاظمی؛ رئیس ایستگاه 111 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه مینی‌بوس در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح و در خط کندرو در حال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه تریلی که در حاشیه بزرگراه متوقف بود، به شدت برخورد کرد و بر اثر آن راننده مینی‌بوس به شدت مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شدت برخورد به حدی بود که تقریباً نیمی از اتاقک مینی‌بوس متلاشی شد همچنین راننده آن که مردی بیست و پنج ساله بود، داخل این وسیله نقلیه گرفتار شد.


کاظمی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از قطع برق مینی‌بوس و قرار دادن علائم هشداردهنده در اطراف صحنه تصادف، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی توانستند راننده محبوس شده را از داخل اتاقک متلاشی شده مینی‌بوس خارج کرده و وی را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.


بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس Police راهور منطقه در حال بررسی است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالحسین زارع بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حادثه نخست در سه راهی خیاران ابتدای جاده شمسک واقع در شهرستان سنقروکلیایی میان یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه وانت نیسان رخ داد.

وی ادامه داد: در جریان این حادثه راننده خودرو پراید در دم فوت کرد و سرنشین این خودرو به همراه راننده وانت نیسان زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ زارع تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و علت وقوع حادثه در دست بررسی قرار دارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یاداوری کرد: در حادثه دوم نیز که در محور گواور به اسلام آبادغرب ابتدای جاده روستای بیگ رضایی رخ داد ۲ دستگاه خودرو پراید و تاکسی پژو با یک دستگاه تریلی گشنده برخورد کردند.

وی افزود: در این حادثه راننده خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و راننده خودرو پژو هم زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ زارع تصریح کرد: طبق نظر افسرکارشناس تصادفات پلیس راه تجاوز به چپ خودرو پراید علت وقوع این حادثه بوده است.

کد خبر 6078321

دیگر خبرها

  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • فیلمی عجیب و باورنکردنی از کشف یک تن شیشه در یک تریلی + ویدئو
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • ناگفته‌های زورگیران ۱۸ تا ۲۰ ساله بزرگراه صدر
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت