Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: خودروی مینی‌بوس بر اثر تصادف با تریلی در بزرگراه فتح متلاشی شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 9 صبح امروز حادثه Incident تصادف Crash در کیلومتر 14 بزرگراه فتح به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 45 و گروه امداد و نجات هفت به محل حادثه اعزام شدند.


علی کاظمی؛ رئیس ایستگاه 111 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه مینی‌بوس در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح و در خط کندرو در حال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه تریلی که در حاشیه بزرگراه متوقف بود، به شدت برخورد کرد و بر اثر آن راننده مینی‌بوس به شدت مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شدت برخورد به حدی بود که تقریباً نیمی از اتاقک مینی‌بوس متلاشی شد همچنین راننده آن که مردی بیست و پنج ساله بود، داخل این وسیله نقلیه گرفتار شد.


کاظمی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از قطع برق مینی‌بوس و قرار دادن علائم هشداردهنده در اطراف صحنه تصادف، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی توانستند راننده محبوس شده را از داخل اتاقک متلاشی شده مینی‌بوس خارج کرده و وی را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.


بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس Police راهور منطقه در حال بررسی است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس پلس راه خرم آباد-اندیمشک گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند سفید با وانت نیسان در کیلومتر ۳۰ جاده خرم آباد به ویسیان، از چهار سرنشین سمند یک نفر در دم فوت کرد و سه سرنشین دیگر به شدت مجروح شدند.

به گفته سرهنگ بیرانوند حال راننده نیسان هم وخیم اعلام شده است.

وی علت حادثه را عدم توانایی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از تخطی سرعت در جاده لغزنده اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • ببینید | اعتراف باورنکردنی بیتا سحرخیز مقابل مهران مدیری: یک بار تصادف و فرار کردم!
  • یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • ۵ کشته در تصادف تریلی با پژو پارس در سیستان و بلوچستان
  • برخورد تریلی با پژو پارس در سیستان جان ۵ نفر را گرفت
  • برخورد کامیون با تریلی در بجنورد ۲ کشته داشت
  • تصادف زنجیره‌ای مینی‌بوس و چند سواری در سبزوار ۲۰ مصدوم داشت
  • ۲۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس با خودرو در جادهٔ سبزوار - بردسکن
  • ۲ کشته براثر برخورد کامیونت با تریلی در بجنورد
  • برخورد کامیونت ایسوزو با تریلی جان ۲ نفر را گرفت