Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز میزان از دستگیری عاملان آتش زدن موسسه کوثر شهر کرج خبر داد و گفت: سه نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت‌وگو با میزان از دستگیری عاملان آتش زدن موسسه کوثر شهر کرج خبر داد و گفت: سه نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۱۲ نفر از لیدر‌ها و افرادی که نسبت به تشویق و تحریک افراد به شرکت در تجمعات غیر قانونی اقدام کرده بودند توسط اداره کل اطلاعات استان البرز شناسایی، دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان حمله اخیر مسکو تروریست اعلام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرویس نظارت مالی فدرال روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد این کشور چهار شهروند تاجیک را که هفته گذشته به سالن کنسرت کروکوس در نزدیکی مسکو حمله کردند، به فهرست تروریست‌ها و افراط گرایان اضافه کرده است.

بنا به اعلام سرویس نظارت مالی فدرال روسیه، اسامی دلردجون میرزوایف، شمسیدین فریدنی، سیداکرمی رچابالیزدا و محمدسبیر فیضوف به فهرست افراط گرایان روسیه اضافه شد.

وزارت شرایط اضطراری روسیه امروز اعلام کرد که تا به روز پنج شنبه این حمله تروریستی دست کم ۱۴۳ کشته برجا گذاشته است. سرویس امنیت فدرال روسیه ۱۱ نفر را به ظن مشارکت در این حمله تروریستی بازداشت کرده است. این مرگبارترین حمله تروریستی است که از اوایل دهه ۲۰۰۰ تاکنون در روسیه رخ می‌دهد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نطقی تلویزیونی گفت که براساس اطلاعات اولیه، طرف اوکراینی برای تروریست‌ها، «دریچه ویژه مرزی» گشوده است تا بدون شناسایی‌شدن از مرز عبور کنند.

کد خبر 6064381

دیگر خبرها

  • عاملان حمله اخیر مسکو تروریست اعلام شدند
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع