Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع روحانیون مبارز تاکید کرد: پس از بروز اولین تجمعات و اعتراضات دشمنان قسم خورده و کینه توز ملت ایران و در رأس آنها آمریکا و عوامل زبون آنان همچون تروریستهای منافق و برخی مزدوران منطقه ایی آنان به حمایت و تشویق آشوبگران پرداختند. آفتاب‌‌نیوز :  شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در پی برگزاری جلسه‌ای ضمن بررسی مسائل و اخبار داخلی و بین‌المللی در رابطه با حوادث اخیر برخی از شهرها اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:
در این جلسه ضمن بررسی مسائل و اخبار داخلی و بین‌المللی در رابطه با حوادث اخیر برخی از شهرها نکات زیر را مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


1- بدون شک مردم ایران با مشکلات و دشواری هایی در زمینه های معیشتی ، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی روبرو هستند، و حق دارند مطالبات خود را ازطریق قانونی و اعتراضات مدنی اظهار و حتی فریاد کنند و وظیفه مسئولان امر خصوصاً قوای سه گانه است که صدای ملت را بشنوند و زمینه حل مشکلات و تأمین مطالبات به حق آنان را فراهم کنند و در تعامل و ارتباط منطقی و مستمر با مردم و نهادهای مدنی و فعالان سیاسی راههای اداره بهتر کشور و جلب مشارکت عمومی را بدست آورده و به مرحله اجرا گذارند.
2-حوادث تلخ روزهای اخیر در نقاط مختلف کشور نشان داد که عناصر فرصت طلب و عوامل آشوبگر با سوء استفاده از اجتماعات و اعتراضات آرام مردمی با ایجاد آشوب، ناامنی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات دینی و ملی، و حتی قتل انسانهای بیگناه، اهداف پلید دشمنان را دنبال میکنند. و در حقیقت با اینگونه اقدامات در مسیر ابراز و تحقق مطالبات واقعی مردم انحراف ایجاد کرده و موجب زیان مضاعف بر کشور و جامعه میگردند و لذا هوشیاری و مراقبت عموم ملت شریف ایران و تمامی دلسوزان و علاقمندان به پیشرفت، امنیت و آرامش کشور  ضرورتی اجتناب ناپذیر برای گذر از این دشواریهاست.
3- بلافاصله پس از بروز اولین تجمعات و اعتراضات مردمی دشمنان قسم خورده و کینه توز ملت ایران و در رأس آنها آمریکا و عوامل زبون آنان همچون تروریستهای منافق و برخی مزدوران منطقه ایی آنان به حمایت و تشویق آشوبگران و اقدامات خشونت بار آنان پرداختند و عمق فریبکاری خود در ادعای دموکراسی و دلسوزی برای مردم ایران را به نمایش گذاشتند.
مردم فهیم و رشید ایران هرگز جنایات و دشمنی این فریبکاران فرصت طلب را از آغاز انقلاب، دوران جنگ تحمیلی، و تحمیل تحریمهای غیر انسانی و دیگر اقدامات دشمنانه فراموش نخواهد کرد و به خواست خداوند حل مشکلات و تأمین خواسته های بحق خود را با روشهای اصلاح طلبانه و با تکیه بر وحدت و همدلی داخلی و ملی تحقق خواهند بخشید.
روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز/تسنیم

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها

براساس گزارش مؤسسه‌ی امنیتی Sekoia، میلیون‌ها دستگاه در سراسر دنیا دربرابر بدافزار رهاشده‌ی PlugX USB آسیب‌پذیر هستند. این بدافزار خطرناک که توانایی تکثیر دارد، در بازه‌ای ۶ ماهه از سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) آثاری از خود در نزدیک به ۲.۵ میلیون آدرس IP نشان داده است.

بیش از ۸۰ درصد تمامی دستگاه‌های آلوده‌شده به بدافزار PlugX USB مربوط به ۱۵ کشور بوده‌اند که در بین آنها، نیجریه، هند، چین، ایران، اندونزی، بریتانیا، عراق و آمریکا به‌ترتیب در رتبه‌های اول تا هفتم قرار گرفتند. PlugX USB درمجموع کامپیوتر‌های ۱۷۰ کشور را آلوده کرد.

بدافزار‌های USB محور قبلی معمولاً کشور‌هایی را تحت‌تأثیر قرار می‌دادند که بین دستگاه‌های آنها شباهت‌هایی مشاهده می‌شد؛ اما این گفته برای PlugX USB صدق نمی‌کند. برای نمونه، بدافزار RETADUP بیشترین نرخ نفوذ به سیستم‌ها را در کشور‌های اسپانیایی‌زبان ثبت کرده بود.

محققان شرکت Sekoia می‌گویند که بدافزار PlugX USB ازطریق دستگاه‌های ذخیره‌سازی USB (فلش) به‌راحتی در بین سیستم‌ها منتقل می‌شود. بررسی‌های Sekoia نشان می‌دهد که تقریباً به‌طور روزانه ۹۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ دستگاه به PlugX USB آلوده شده‌اند.

Sekoia از شرکت‌های امنیتی و دولت‌ها درخواست کرده است که ازطریق راهکاری خاص که به ارسال دستور متنی وابسته است، به حذف PlugX USB از کامپیوتر‌ها کمک کنند؛ اما این راهکار کاملاً کارساز نیست و امکان آلوده‌شدن مجدد سیستم‌ها وجود دارد؛ چون PlugX USB ازطریق دستگاه‌های USB در حال انتقال بین سیستم‌ها است.

بدافزار PlugX حداقل از سال ۲۰۰۸ استفاده شده و بیشتر برای جاسوسی و دسترسی به سیستم‌ها از راه دور کاربرد داشته است. حتی در برهه‌هایی زمانی از PlugX برای حمله به دولت‌ها و سازمان‌های سیاسی در آسیا و سپس غرب استفاده شد. محققان باور دارند که کد منبع PlugX در سال ۲۰۱۵ فاش شده است.

فعلاً راهکار مشخصی برای مقابله با PlugX وجود ندارد. به شما توصیه می‌کنیم که از اتصال دستگاه‌های ناشناس USB به کامپیوتر خود جلوگیری کنید.
 
منبع: زومیت

tags # تکنولوژی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت