Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@06:19:47 GMT

تیپ چادری شیک، باکلاس، زیبا و خوش پوش +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۱۰۰۰

تیپ چادری شیک، باکلاس، زیبا و خوش پوش +عکس

چادری شیک و باکلاس ، کفش مناسب با چادر Chador ، چگونه با چادر شال بپوشیم ،  دختر چادری خوشگل ،زن چادری خوش پوش ، تیپ اسپرت چادری ،خانم شیک و باحجاب ، چگونه مقنعه سر کنیم ، دختر خوش تیپ ایرانی

راز خانم های چادری خوش تیپ در چیست؟

خانم های چادری هم می توانند خوش تیپ باشند. درست است که چادر یک پارچه مشکی است که از سر تا پای ما خانم ها را می پوشاند اما تمام پوشش ما که چادر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می توانیم در عین چادری بودن خوش تیپ ترین خانمی باشیم که اطرافیان می شناسند.برای این کار باید تغییراتی در انتخاب هایمان ایجاد کنیم،ازجمله اینکه از رنگ های ملایم در حجاب مان استفاده کنیم.

ما می توانیم در تهیه ی پیراهن ، شلوار ، شال ، کیف دوشی ، کفش ، روسری و مقنعه از رنگ های جوان پسند و ملایم استفاده کنیم و این طوری ظاهر مان را حسابی خوش تیپ کنیم.تیپ خوب ما هم به خودمان و هم به دیگر اعضای جامعه روحیه خواهد داد.از آنجایی که این روزها خانم های زیادی در محیط های کار زنانه مشغول فعالیت اند و اصلا محیط کار زنانه یک امتیاز برای استخدام کنندگان بانوان برای جذب نیروی خانم به شمار می آید با داشتن لباس های زیبا با رنگ هایی شاد می توانید انرژی زیادی به همکارانتان بدهید.

بعضی ها گمان می کنند با استفاده از بعضی رنگ ها توجه نامحرم ها به آنان جلب می شود که این مطلب اصلا درست نیست.

این روزها آقایان به خصوص جوانان ما به سمت استفاده از لباس هایی با رنگ های آرامش بخش مثل صورتی و سبز و دیگر رنگ ها می روند و هیچ اشکالی ندارد که بانوان هم از این رنگ ها استفاده کنند.ممکن است به عنوان خواننده ی این مطلب باور نکنید که هنوز هم بعضی از مردم مخالف استفاده ی خانم ها از رنگ های ملایم هستند .

خانم های چادری علاوه بر استفاده از رنگ های روشن باید خوش رو و اجتماعی باشند و با محبت با اطرافیان رفتار کنند تا تصویر منفی ای از چادری ها به عنوان افرادی بد اخلاق و اخمو در ذهن مردم باقی نگذارند.

اما برای آنهایی که دوست دارند جلوه‌های زیبای حجاب را به نمایش بگذارند، نکات ظریفی وجود دارد که توصیه‌اش به دختران و زنان محجبه، آنچنان هم خالی از لطف نیست.

بدون شک کسی حجاب را زشت نمی‌پندارد اما عده‌ای ممکن است ندانند که حجاب با شیک بودن منافاتی ندارد. حجاب ظواهر متفاوتی می‌تواند داشته باشد؛ از مدل چادر تا نحوه گره زدن روسری و …

برای بستن روسری روش های مختلفی وجود دارد، ساده ترین و ابتدایی ترین روش، گِره زدن روسری است، البته برای روسری هایی که قواره کوچکتری دارند و با گره زدن بخشی از گردن نمایان می شود، گِره روش مناسبی نیست. امروزه گیره ها و سوزن هایی در طرح و رنگ های مختلف و متنوعی در بازار موجود است که می توانید از آن ها برای بستن روسری خود استفاده کنید.

اگر شما بانویی چادری هستید و یا علاقه به استفاده از چادر دارید، نکات زیر – که توسط پایگاه باحجاب- می تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل از پوشش چادر استفاده کرده و از لیز خوردن و نامرتبی آن بر روی سر جلو گیری کنید.

۱- موهای خود را خوب جمع کنید
اگر موهای بلندی دارید، جمع کردن موها با وسیله ای مانند کش، کلیپس و … می تواند از بهم ریختگی و دست بردن مداوم در روسری جلوگیری کند، همچنین موهایی که به وسیله کش و کلیپس جمع می شود، می تواند  جایگاه مناسبی برای قرار گرفتن کش چادر و تثبیت آن بر روی سر باشد. البته این نکته را هم فراموش نکنید که موها را خیلی بالا جمع نکنید که از زیر چادر جلب توجه کند و با هدف استفاده از چادر در تعارض باشد.

۲- از هد سر و گیره تق تقی استفاده کنید
در صورتی که موهای جلوی سرتان کوتاه است می توانید از گیره های که به نام گیره « تق تقی» معروف است و یا از هد های نخی برای جمع کردن موهای جلو و جلوگیری از بیرون ریختن آن ها استفاده کنید. به علاوه   هد سبب می شود روسری بر روی سر تثبیت شود.

۳- درانتخاب جنس روسری دقت کنید
استفاده از روسری با جنس مناسب یکی بهترین روش ها برای کنترل و ایستایی بهتر چادر است. بطوری که روسری های نخی نسبت به روسری هایی از جنس ساتن، ابریشم وبصورت کلی روسری های مجلسی، ایستایی بهتری بر روی سر دارند، البته ممکن است این گلایه ایجاد شود که برخی از روسری های نخی در قسمت جلو سر خوب نمی ایستند و مدام کج می شوند که برای جلوگیری از آن، استفاده از طلق روسری که در بازار موجود است و حتی خود شما نیز می توانید به راحتی آن را در منزل تهیه کنید، به شما توصیه می شود.

۴- از روش ها و ابزارهای بستن روسری غافل نشوید
برای بستن روسری روش های مختلفی وجود دارد، ساده ترین و ابتدایی ترین روش، گِره زدن روسری است، البته برای روسری هایی که قواره کوچکتری دارند و با گره زدن بخشی از گردن نمایان می شود، گِره روش مناسبی نیست. امروزه گیره ها و سوزن هایی در طرح و رنگ های مختلف و متنوعی در بازار موجود است که می توانید از آن ها برای بستن روسری خود استفاده کنید و همچنین با گذاشتن کمی وقت و حوصله و با جستجویی کوتاه در سایتهای مختلف، می توانید روش های مختلف بستن روسری را به سادگی بیاموزید و با این کار تنوعی در بستن روسری برای خود ایجاد کنید.

۵- «کِش یا بند پارچه ای» بهترین گزینه
بهترین و مطمئن ترین راه برای این که بتوانید چادر را در طول روز و در عین انجام فعالیت های مختلف روی سر محکم نگه دارید، دوختن کِش و یا بندهای پارچه ای بر روی چادر است. چادرهایی که در آن ها از کِش یا بند استفاده نمی شود درصورت مناسب نبودن جنس روسری مدام از سر می افتد و مطمئناً سبب رنج و سختی در طول فعالیت برای شما می شود.

۶- به چادرهای رنگی کِش بدوزید
استفاده از کِش حتی برای چادر های رنگی که در میهمانی ها از آن استفاده می شود، گزینه بسیار مناسبی است که تنها کافی است یک بار آن را امتحان کنید تا از میزان راحتی آن آگاه شوید.

– محل دوختن کِش چادر: معمولاً بهترین جا برای دوخت کش، دو انگشت فاصله با لبه چادر است. شما می توانید از کِش های نیم سانتی که مناسب ترین سایز برای کِش است، استفاده کنید وکِش را پشت گردنتان تا جایی که لبه چادر دور صورتتان می‌ایستد اندازه کنید.

۷- قد چادر را با دقت اندازه  بگیرید
قد چادر را طوری قیچی کنید که وقتی بدون کفش و کاملاً صاف می‌ایستید، دقیقاً چادر روی زمین قرار گیرد، و پسِ قد آن به اندازه ای بلند نباشد که اصطلاحاً بر روی زمین بخوابد. چون در این صورت و با پوشیدن کفش، چادر مدام روی زمین قرار گرفته کثیف و خاکی می شود. همچنین شما مجبور خواهید شد که در مکان هایی مانند پله مترو، پله برقی و… چادر خود را مدام جمع کنید و این باعث خستگی و دلزدگی شما از چادر خواهد شد.

۸- چادری با جنس سبک اما پوشاننده
اگر سری به بازار بزنید می توانید، جنس ها و طرح های متنوعی از پارچه های چادری را ببینید که در عین سبک بودن و داشتن جنس مناسب به اصطلاح سایه نمی اندازد و پوشانندگی خوبی هم دارد. انتخاب پارچه های سبک در راحتی شما در طول فعالیت روزانه نقش بسیاری دارد. البته در نظر داشته باشید که برای استفاده از پارچه هایی که به اصطلاح مجلسی تر و معمولاً لیز هستند، حتما باید از کِش استفاده کرد.

۹- امتحان چادرهای مدل دار بی ضرر است
چادر ساده در سال های اخیرتنها چادر مورد استفاده زنان و دختران ایرانی بود. تا این که برخی از طراحان و بانوانی که با علاقه به رعایت حجاب به دنبال تنوع و در عین حال پوشیدگی چادر بودند دست به طراحی و تغییر در چادر ساده زدند. چادر های دانشجویی, عبایی، عربی، کمری(قجری) و… از انواع چادری است که به وفور در بازار وجود دارد وبرای بانوان شاغلی که فعالیت اجتماعی بسیاری دارند، بانوانی که کودک خردسال دارند، بانوانی که به تازگی از چادر استفاده می کنند و کمی جمع کردن چادر ساده هنگام رانندگی، خرید و…برایشان دشوار است،گزینه بسیار مناسبی است. همچنین استفاده از چادر های مدل دار که در طرح های زیبا و فانتزی برای دختران کوچک طراحی شده است، می تواند سبب تشویق آن ها به حجاب شود.





ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال «رم» ایتالیا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در حالی به مصاف «برایتون» رفت که بازی رفت را با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شده بود و در دیدار برگشت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سردار آزمون در این دیدار از ابتدا در ترکیب رم قرار داشت و موفق شد یک گل تماشایی با ضربه برگردان به ثمر برساند اما داور این گل را مردود اعلام کرد تا یکی از زیباترین گل‌های فصل جاری لیگ اروپا به ثبت نرسد.

باشگاه رم در صفحه خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نسبت به این گل واکنش نشان داد و ضمن انتشار ویدئویی از به ثمر رسیدن این گل خطاب به این مهاجم ایرانی نوشت: این گل در هر صورت یک گل زیبا است سردار!

کد خبر 6056332

دیگر خبرها

  • 100 گل والی زیبا و دیدنی در رقابت های لالیگا / فیلم
  • استقبال سیاه چادر‌های عشایری از مسافران نوروزی
  • اجرای بزرگترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان
  • نصب ۳۲۰۰ چادر در کیش برای اسکان مسافران نورزی
  • زیبا سازی معابر شهر دورود با مشارکت دانش آموزان
  • اجرای طرح بازدید ایمنی و آموزش مسافران نوروزی در قزوین
  • جریمه قاچاقچی روسری در میاندوآب
  • باز طراحی ماستنگ فست بک در شرایطی بسیار خاص و زیبا (+عکس)
  • دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!
  • نماهنگ زیبا در وصف امام رضا (ع) + فیلم