Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی مهدی خدابخشی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از دو ماه گذشته برای دستگیری سرشاخه اصلی تهیه و توزیع شیشه و هروئین در این استان تلاش کرده اند.
وی با بیان اینکه باند خانوادگی 'شمشیری' هروئین و شیشه استان را تامین می کردند، بیان کرد: عصر امروز پدر خانواده به همراه یکی از پسرانش در ورودی مشهد هنگام انتقال محموله هروئین با یک دستگاه خودروی سواری شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: زمانیکه پلیس قصد توقیف این خودرو را داشت، متهم به دستور ایست پلیس توجه نکرد و در حین فرار به خودروی پلیس خسارت وارد کرد.
قاضی خدابخشی خاطر نشان کرد: سرانجام با تیراندازی ماموران، خودرو متوقف و 2 متهم دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: در ادامه پلیس در بازرسی از باغ این متهمان پسر بزرگ خانواده به همراه همدستش را دستگیر کرد و در بازرسی از منزل آنها در بلوار امامت مشهد نیز مادر خانواده دستگیر شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: در مجموع در این عملیات حدود 15 کیلوگرم هروئین به همراه دهها میلیون تومان پول نقد و 2 دستگاه خودروی سواری کشف و توقیف شد.
قاضی خدابخشی با بیان اینکه هر یک از اعضای این باند مخوف و تبهکار قصد متهم کردن دیگری را دارند، افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و خبر تکمیلی پیرامون جرایم این باند پس از تکمیل تحقیقات اعلام می شود.
بیش از 20 تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در خراسان رضوی کشف و ضبط شده است.
خبرنگار:ندا جواهرفر**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
7505/507

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند