Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@22:48:30 GMT

منچسترسیتی 3 - 1 واتفورد ؛ بازگشت به جاده خوشبختی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۲۳۶۸

منچسترسیتی 3 - 1 واتفورد ؛ بازگشت به جاده خوشبختی

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال منچستر سیتی سه شنبه شب در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف واتفورد رفت.

شاگردان پپ گواردیولا که بعد از 18 پیروزی پیاپی، در دیدار قبلی مقابل کریستال پالاس با نتیجه مساوی 0-0 متوقف شده بودند، در دیدار امشب مقابل واتفورد کار سختی نداشتند و در نهایت 3 بر یک پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم استرلینگ (1)، کاباسله (13 - گل به خودی) و سرخیو آگوئرو (63) در این بازی گل های سیتی زن ها را به ثمر رساندند. تنها گل تیم واتفورد را آندره گری در دقیقه 82 به ثمر رساند.

سیتی با این برد 62 امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفت.

در بازی مهم دیگر  تاتنهام در خانه سوانسی به میدان رفت و با 2 گل پیروز شد.فرناندو یورنته در دقیقه 12  و دله علی 89 در این بازی گلزنی کردند.

در سایر دیدار های امشب نتایج زیر رقم خورد:

*وستهام 2 -  وست برومویچ یک 

*ساوتهمپتون یک - کریستال پالاس 2

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس