Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منابع یمنی از کشته شدن دستکم 13 نظامی سعودی در نوار مرزی این کشور و یمن در منطقه عسیر عربستان خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، نیروهای یمنی اجساد 13 نظامی سعودی را در مناطق همجوار عسیر پیدا کردند.


ارتش یمن طی روزهای گذشته عملیاتی را در مناطق مختلف مرزی این کشور با عربستان انجام دادند که به دنبال آن یگان توپخانه ارتش یمن مواضع نظامیان سعودی را در منطقه ربوعه و رقابه الهنجر واقع در عسیر عربستان منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، براساس اعلام عبدالمتین قانع، سخنگوی حکومت سرپرست طالبان، یورش یک فرد مسلح به مسجدی در غرب افغانستان ۶ کشته برجا گذاشت.

به گفته قانع یک فرد ناشناس با اسلحه گرم در مسجدی در منطقه «گذره» هرات، به روی نمازگزاران غیر نظامی آتش گشود. وی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ۶ غیر نظامی به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد.

هرچند هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شاخه منطقه‌ای گروه تروریستی داعش عمده تهدید امنیتی در افغانستان محسوب شده و به طور دائم جوامع شیعه‌مذهب را هدف قرار می‌دهد.

کد خبر 6092904

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه