Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: آیت‌ الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات و گرانی در کشور گفت: در چنین شرایطی مردم اعتراض خود را نشان دادند اما مزدوران و منافقین تلاش می کنند که این حرکت های اعتراضی از مسیر خود جدا شده و به انحراف کشیده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌ الله حسین نوری همدانی در جمع طلاب معترض به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: طلاب و روحانیون همواره از جایگاه مهمی برخوردارند و همیشه در صف انبیا بوده و صف آنها از صفوف باطل جداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: علما در طول تاریخ نقش موثری داشته اند و هر زمان که پیامبران به جنگ با دشمنان خدا پرداختند، علما در صفوف پیامبران حاضر شده و دفاع کردند.

 

آیت الله نوری همدانی با اشاره به جریانات اخیر در کشور گفت: این مسائل باید مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا بدانیم که چه کسانی این جریانات را به انحراف کشاندند.

 

این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات مردم گفت: مردم از نظر معیشتی، گرانی و بیکاری جوانان دارای مشکل هستند و از سویی نیز قیمت کالاها در حال گران شدن است که باید در رفع این مشکلات تلاش شود.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری چندین سال که به موضوع اقتصادی اشاره کرده و خواستار اصلاح وضعیت اقتصاد شده اند و در این راستا اقتصاد مقاومتی را نیز اشاره کردند اما مدیران به این سخنان توجه نکردند و این وضعیت به وجود آمد.

 

آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: یکی از مسائل مشکلات تولید داخل بود که ایشان تاکید بر گسترش تولیدات داشتند که متاسفانه کاری در این زمینه انجام نشده است.

 

وی گفت: در حالی مدیران آمار کاهش تورم می دهند که این موضوع در سفره مردم تغییر نکرده است و خواسته های مردم در زمینه اقتصادی به حق است و متاسفانه وعده های پی در پی مدیران نیز مشکلی را برطرف نکرد.

 

این مرجع تقلید گفت: در چنین شرایطی مردم اعتراض خود را نشان دادند اما مزدوران و منافقین تلاش می کنند که این تظاهرات اعتراضی از مسیر خود جدا شده و به انحراف کشیده شود.

 

این مرجع تقلید تصریح کرد: متاسفانه این اغتشاشات موجب تخریب امکان عمومی و شادی دشمنان ایران شد و برخی نیز که به دنبال موج سواری بر اعتراضات مردم هستند به اهدافشان رسیدند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب زیر به میدان می‌رود:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است