Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@13:12:53 GMT

حسنوند: اقتصاد کشور نیاز به جراحی گسترده دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۳۲۴۹

حسنوند: اقتصاد کشور نیاز به جراحی گسترده دارد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: اقتصاد کشور به یک جراحی بزرگ و گسترده به جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه تولید ملی نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم: فریدون حسنوند اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره و در تمامی عرصه‌ها پشتیبان انقلاب و اسلام بوده و در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت و مقابله با تکفیری‌ها، افتخارات گسترده‌ای را ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام در جهت تضعیف ارزش‌های اسلامی و اقتدار ملی ایران، بیان کرد: ما باید هوشیاری و آگاهی و بصیرت مسیر توسعه ایران اسلامی و رفع مشکلات کشور را فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به برخی مشکلات کشور، توجه به نیاز‌های شهروندان و مطالبات آنان را یک ضرورت مهم برای تقویت اقتدار ملی ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: توجه به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین راهکار در رفع مشکلات اقتصادی کنونی کشور و تامین رضایت شهروندان است.

وی با بیان این که تورم، بیکاری و رکود از جمله مهم‌ترین مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: اقتصاد کشور به یک جراحی بزرگ و گسترده به جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه تولید ملی نیاز دارد تا زمینه استقلال اقتصادی ایران اسلامی بیش از گذشته فراهم و عرصه برای ایجاد شغل جوانان فراهم شود.

حسنوند جوانان را یک سرمایه مهم و موثر برای جامعه و ایران اسلامی دانست و بیان کرد: بیکاری و مشکلات اقتصادی زمینه ساز بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی هستند که متاسفانه این مشکلات در طول سال‌های متمادی گسترش یافته و حال باید برای تامین نیاز‌های شغلی جوانان و ساماندهی وضعیت معیشتی مردم و بهبود اوضاع اقتصادی کشور، تلاش کرد.

وی با اشاره به برخی نا آرامی‌های اخیر کشور، افزود: توجه به قانون باید جدی و شهروندان با تاکید بر آن مطالبات خود را مطرح و از هر گونه اقدامی که زمینه ساز تحقق اهداف دشمن و آسیب به منافع ملی و انقلابی باشد، اجتناب کنند، چرا که تخریب اموال عمومی که بیش از گذشته، منافع ملی ما را تهدید و سد راه سرمایه گذاری و رفع مشکلات اقتصادی کشور است و مسیر توسعه ایران اسلامی را با اختلال مواجه می‌کند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که پاسخ به مطالبات شهروندان و تامین رضایت مردم، مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های اجرایی و مسئولان کشور باشد، ادامه داد: مقام معظم رهبری بار‌ها با رهنمود‌های خود خواستار توجه جدی به رفع مشکلات مردم شدند و تذکرات جدی در این ارتباط بیان کردند که در صورت توجه به این رهنمودها، مشکلات کشور به حداقل می‌رسد و اسباب توسعه کشور فراهم بیش از گذشته فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: خط و مسیر مردم و طرح انتقاد و اعتراض از آشوبگران و اغتشاش گران جدا بوده و ما باید به حقوق شهروندان در بیان انتقاد، توجه کنیم و همانند امام راحل و مقام معظم رهبری خود را خادم و امین مردم بدانیم و به درد دل‌ها آن‌ها توجه و دقت و عمل کنیم.

حسنوند گفت: در طول نا آرامی‌های اخیر برخی از دشمنان انقلاب و اسلام با ایجاد شبکه‌های رسانه‌ای و طراحی اهداف گسترده به دنبال ضربه به نظام اسلامی و امنیت ملی ما هستند.

وی عنوان کرد: ما باید همانند گذشته و با تاکید بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری و نیاز‌های کشور به دنبال رفع مشکلات بوده و از هر اقدامی که دشمنان اسلام و انقلاب را خوشحال می‌کند، دوری کرده و برای توسعه کشور با جدیت و وحدت و تاکید بر قانون، تلاش کنیم چرا که مردم همواره پشتیبان انقلاب و اسلام بوده‌اند و قدر شناسی و خدمت به مردم، یک وظیفه و تکلیف مهم برای مسئولان است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی ایران اسلامی در جهان اسلام پرچم دار آزادگی و راه اهل بیت (ع) می‌شود و عناصر تکفیری و ترویستی را با حرکت در مسیر ولایت، شکست می‌دهد، دشمن نیز کینه این انقلاب و اسلام را به دل می‌گیرد و از هیج تلاشی در جهت تضعیف اسلام و انقلاب، دریغ نمی‌کند، حال نیز باید با مجاهدت و توجه به سیره و منطق شهدا و اهل بیت (ع)، مسیر و عهد و تکلیف خود را با تمام توان به اجرا برسانیم.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در طول سال‌های اخیر آزمون‌های بزرگی را با تاکید بر راه اهل بیت (ع) و با موفقیت و سربلندی پیروز و این بار نیز با همین منطق، پیروز و پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب خود تحویل و زمینه را برای توسعه کشور و پاسخ نیاز‌ها و مطالبات شهروندان، فراهم می‌کنند.

حسنوند با بیان این که توجه به حوادث و اتفاقات اخیر کشور‌های منطقه بیش از گذشته لزوم توجه به قانون و حرکت در مسیر وحدت و اهل بیت (ع) را مطرح می‌کند، افزود: امروز حوادث کشور‌های لبنان، عراق، سوریه و لیبی و دیگر کشور‌های مسلمان، بیان گر طراحی و نقشه‌های دشمنان اسلام و انقلاب در جهت تضعیف روحیه مقاومت است و آمریکا و اسرائیل و برخی حامیان منطقه‌ای آن ها، بیشترین نقش و برنامه را در جهت نا امن کردن منطقه و ترویج ترور و خشونت در جهان را دارند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: وقتی ایران اسلامی سد راه دشمن و پرچم دار پیروزی جبهه‌های مقاومت می‌شود دشمن نیز در مسیر انتقام جویی از این ملت هر تلاش و اقدامی که بتوانند انجام می‌دهند تا با تضعیف انقلاب و اسلام و با حرکت در مسیر فروپاشی کشور، اهداف خود را عملیاتی کنند، راهی که همانند گذشته با حضور مردم به عنوان مهم‌ترین پشتوانه انقلاب و با درایت مقام معظم رهبری و با تکیه بر راه شهدا و اهل بیت (ع) جز شکست، برای دشمن نتیجه‌ای ندارد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مطالبه مردم مؤمن و انقلابی کشور این است که باید با حرمت‌شکنان حریم امن الهی در عرصه عفاف و حجاب برخورد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری در تجمع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور و فراجا با بیان اینکه موشک‌باران ایران به خاک رژیم غاصب صهیونیستی توانست این رژیم کودک‌کش و آمریکا را در هم بشکند، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در موشکی است که همراه با آیه شریفه «و ما رمیت اذ رمیت» شلیک می‌شود، موشک‌های ایران اسلامی همراه با ایمان و اعتقاد به ذات اقدس الهی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن بداند که مردم ایران پای ارزش‌های ناب اسلامی استوار ایستاده‌اند، افزود: روزی که مردم احساس کنند اسلام در خطر است و همه باید حضور پیدا کنند و حضوری باشکوه داشته باشند، می‌آیند و قدم‌های استواری در این مسیر بر می‌دارند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن احساس می‌کند با تهدید جامعه با مسئله حجاب می‌تواند به اسلام و انقلاب ضربه بزند، بر لزوم عملیاتی‌سازی هرچه سریع‌تر قانون عفاف و حجاب در کشور اشاره و با تأکید بر این که حجاب حریم صلاح خانواده و جامعه است، گفت:  مطالبه مردم مؤمن و انقلابی کشور این است که در عین مبارزه با ناقضان امنیت و فاسدان اقتصادی باید با حرمت‌شکنان حریم امن الهی در عرصه عفاف و حجاب که فرهنگ دینی جامعه اسلامی را نشانه گرفته‌اند برخورد شود.

سخنران اجتماع بزرگ حمایت از طرح نور و فراجا ضمن تأکید بر اهمیت مبارزه جدی همگانی با مفسدان و قانون‌شکنان تمام ساحت‌های جامعه، تصریح کرد: در مبارزه با فساد، اسلام تماشاچی نمی‌خواهد و در گستره تاریخ هرجا مردم تماشاچی شدند، دشمن به بی‌حیایی‌ها در جامعه دامن زد و به دین خدا توهین‌هایی را رواداشت.

ماندگاری، حجاب را نه‌تنها قانون اسلام و کشور بلکه مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه دانست و افزود: در برخورد با پدیده بی‌حیایی و بی‌عفتی همه ارگان‌ها باید در کنار هم به نقش و رسالت دینی و قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست