Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین یوسف زاده، رییس اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه گفت: این وقف جدید توسط احمد یوسفی کینچاه یکی از خیرین منطقه و در روستای زارم کلایه بخش بندرکیاشهر این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه وقف به عنوان عملی ماندگار ، برکات فراوانی را برای جامعه به همراه دارد افزود: در حال حاضر بیش از 310 موقوفه و یکهزار و 300 رقبه در سطح این شهرستان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه از موقوفه حرم سید جلال الدین اشرف(ع)، حاج عبدالله آستانه ای، ربابه امیردخت صفاری، کلثوم طایفه و امیرکیاسر به عنوان مهمترین موقوفات این شهرستان یاد کرد و اظهار داشت: برگزاری روضه خوانی برای اهل بیت(ع) ، عزاداری امام حسین (ع) ، کمک به دانش آموزان بی بضاعت، تعمیر مساجد و بقاع متبرکه ، نشر معارف اسلامی ، اطعام فقرا ، تامین هزینه های دارو و درمان افراد نیازمند ، خرید تجهیزات پزشکی ، کمک به طلاب و روحانیون از مهمترین نیت‌های وقف کنندگان در آستانه اشرفیه است.

یوسف زاده تصریح کرد: تلاش می شود تا با عمل به نیات خیر واقفین ، فرهنگ وقف در این شهرستان ترویج داده شود.

انتهای پیام/اص

ثبت موقوفه‌ای 2میلیاردی در آستانه اشرفیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن گفت: سیل در بیش از ۴۰ نقطه از بستر رودخانه‌های این شهرستان جاری شد که وقوع سیل هیچ یک از روستا‌های شهرستان را در محاصره خود قرار نداده است.

علی حاجی نژاد افزود: بارش‌های بهاری که به صورت رگباری در روز‌های اخیر و امروز در شهرستان بردسکن شاهد بودیم موجب خوشحالی و شادمانی مردم و شهروندان بویژه کشاورزان و دامداران منطقه شد. .

وی گفت:در بیشتر نقاط با جاری شدن سیل و روان آب‌ها خساراتی به برخی زیر ساخت‌های شهرستان وارد کرد که برآورد اولیه کارشناسان راهداری بیش از ۳ میلیارد تومان است.

معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بردسکن افزود: ستاد پیشگیری، هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بردسکن در حالت آماده باش است تا در صورت بروز هرگونه مشکلی نسبت به رفع آن اقدام لازم و فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در آستانه اشرفیه
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»
  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان