Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی اشراقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیشتر این مطالبات را مربوط به آب بهاء مصرفی ادارات اعلام و بیان کرد: هم اینک 6 درصد مشترکان حوزه آب شرب شهری تایباد جزو مصرف کنندگان بین صفر تا پنج مترمکعبی هستند.
وی پرداخت به موقع قبوض آب را موثر بر خدمات رسانی بهتر به مشترکان ذکر و بیان کرد: 60 درصد شبکه آبرسانی تایباد فرسوده و اصلاح و توسعه آن سالانه نیازمند هشت میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر امور آب و فاضلاب شهری تایباد افزود: امسال از محل اعتبارات تملک داراییها 27 میلیارد ریال در حوزه پروژه های عمرانی آب شهری به این شهرستان اختصاص یافت که 10 میلیارد ریال آن برای حفر دو حاقه چاه در شهرهای کاریز و مشهدریزه با هدف رفع کمبود آب شرب هزینه شد.
شبکه آب شهری تایباد 83 کیلومتر خط انتقال و 245 کیلومتر شبکه توزیع دارد. 18 حلقه چاه با دبی 302 لیتر در ثانیه، 24 هزار مترمکعب مخزن ذخیره و هزار مترمکعب مخزن جمع آوری آب شرب 23 هزار و 196 مشترک شهری را در تایباد تامین می کند.
تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی **انتشار: حسین کریم زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به بارندگی شدید چند روز گذشته و بروز سیلاب در سطح استان یزد گفت: ساعت ۲۰ سه شنبه هفته جاری دبی تصفیه خانه فاضلاب استان یزد به یک هزار لیتر در ثانیه و تا ساعت ۲۳ به هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه رسید در حالی که ظرفیت عادی تصفیه خانه ۳۵۰ لیتر در ثانیه است. 
 
او با تاکید براینکه در مواقع بارندگی و آبگرفتگی از هدایت آب به داخل منهول‌های شبکه فاضلاب شهری باید جدا خوداری شود، افزود: هدایت روان آب‌ها به شبکه فاضلاب، افزایش دبی این شبکه را به دنبال خواهد داشت و این کار قطعا به پس زدگی روان آب‌ها در منازل شهروندان منجر می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد با بیان اینکه این روند همچنان تا پایان بارندگی‌ها برقرار است، ادامه داد: تاکنون گزارشی از قطعی آب اعلام نشده است، اما به طور قطع زیرساخت‌ها با خسارت مواجه شده که بعد از بارش‌ها قابل شناسایی و ارزیابی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است