Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: براساس اساسنامه صندوق توسعه صنایع دریایی، این صندوق باید در بندرعباس مستقر شود ولی اکنون دفتر اصلی آن در تهران است که این مورد پذیرش استان نیست.

خلیل قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام بر اساس تصمیم و تصویب هیات مدیره انجام شده درصورتی که مصوبه هیات مدیره نمی تواند اساسنامه را تغیر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که این موضوع از طریق استاندار هرمزگان در حال پیگیری است، ادامه داد: هیات مدیره استدلال می کند چون 7 استان ساحلی در کشور وجود دارد موضوع ها باید در تهران مدیریت شود که این موجب دشواری هایی شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اضافه کرد: این درصورتی است که بیشترین صنایع و فعالیت های صنایع دریایی در هرمزگان انجام می شود.
قاسمی بیان داشت: انتظار می رود صندوق حمایت توسعه صنایع دریایی مانند بسیاری از واحدهای ملی مستقر در بندرعباس، در این شهر مستقر شود.
وی اشاره کرد: این کار به ارائه خدمات بهتر صندوق توسعه صنایع دریایی به فعالان این حوزه منجر می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان داشت: البته صندوق توسعه صنایع دریایی در بندرعباس شعبه ای با اختیارات محدود دارد.
قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تامین مالی یکی از مسائل مهم محرک صنعت به خصوص صنایع دریایی است که با استفاده از چند روش در همه جای دنیا انجام می شود و یکی از این روش ها صندوق های حمایتی هستند.
قاسمی اشاره کرد: با توجه به توانایی مالی صندوق توسعه صنایع دریایی می توان از منابع آن در صنایع و سازه های کوچک این سنعت بکار گرفت که هفته جاری تفاهم نامه ای بین استانداری هرمزگان و صندوق یاد شده به اممضاء رسید.
3219 / 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان