Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، نتایج بررسی‌های جدید مشخص کرده، چاقی همچنان میان دانش‌آموزان دبستانی انگلیس رو به افزایش است.

بر اساس داده‌های موجود، از هر 3 دانش‌آموز یک نفر دچار چاقی است و از هر 5 دانش‌آموز چاق دبستانی، یک نفر مدرسه و تحصیل را برای همیشه ترک می‌کند.

نتایج یک تحقیق نشان داده است، اخذ مالیات برای نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی می‌تواند از چاق شدن هزاران کودک و بزرگسال در انگلیس جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان بهداشتی انگلیس معتقدند، پیشنهاد اخذ مالیات برای نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی که قرار است از آوریل سال 2018 اعمال شود می‌تواند تأثیر چشمگیری بر نرخ چاقی و بهبود وضعیت سلامتی در این کشور داشته باشد.

طبق اعلام سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، همچنین در حال حاضر 63 درصد جمعیت بزرگسال این کشور دچار اضافه وزن هستند.

701

چاقی دانش‌آموزان دانش‌آموز دبستان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی