Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@00:26:08 GMT

مشکلات مردم از اهداف دشمن جداست

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۴۹۳۳

مشکلات مردم از اهداف دشمن جداست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر این‌که مشکلات مردم از اهداف دشمن جداست گفت: مشکلات را باید عادلانه و منطقی بیان کرد و مسئولان نیز باید مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه سه شنبه در گردهمایی ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بیرجند در مدرسه علمیه رضویه گفت: در قرآن در کنار بیان داستان پیامبران، دشمنان آن‌ها را نیز معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در دوران امام حسن مجتبی علیه‌السلام آن‌چه که باید با حضور مردم در صحنه صورت می‌گرفت، انجام نشد و همچنین در دوران امام علی علیه‌السلام، ایشان درد دلشان را با چاه می‌گفتند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که دلیل به وجود آمدن کربلاها و صفین‌ها در طول تاریخ نیز همین است اظهار کرد: این‌که امام به مردم نیاز دارد به دلیل این است که دین در جامعه پیاده شود.

 

آیت‌الله عبادی تصریح کرد: اکنون در دنیا، دو جبهه‌ی اسلامِ ناب و استکبار وجود دارد که جبهه‌ی استکبار ممکن است نام‌های متفاوتی داشته باشد.

 

وی با بیان این‌که افراد براساس معیارها، جزو یکی از این دو جبهه قرار می‌گیرند یادآور شد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دنیا به دو بخش کمونیسم و غرب تقسیم شده بود و در آن زمان، برای مسلمانان، جایی نبود اما برخلاف تصور همه کارشناسان آمریکایی که اسلام را در ایران مانند پیرمردی تصور کرده بودند که نفس‌های آخرش را می‌کشد و فکر نمی‌کردند انقلاب اسلامی شکل گیرد، غافلگیر شدند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمنان اسلام، 40 سال است که با همه گزینه‌هایشان با ما درگیر هستند اما تاکنون نتوانستند کاری کنند.

 

آیت‌الله عبادی گفت: مسجد باید محور، آگاهانه و حساس باشد، به مردم آگاهی دهد، در صحنه‌ها حضور پیدا کند، در برابر کفر و نفاق واکنش نشان دهد و حافظ ناموس مردم باشد.

 

وی متذکر شد: شیطنت‌های دشمنان اسلام به گونه‌ای است که برای کوچکترین مسائل، اتاق فکر دارند و در آن ورود پیدا می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که برخی توطئه‌ها فراگیر است گفت: اگر کوچکترین غفلتی صورت گیرد، ممکن است سرنوشت دنیا تغییر کند.

 

آیت‌الله عبادی، حمله نظامی به طبس، فتنه 1378 که با بهانه‌ی کوی دانشگاه رقم زدند اما بعدها رسوا شدند و شکست خوردند و فتنه 1388 که به بهانه انتخابات انجام شد اما مدتی بعد بین دشمنان اسلام و مردم جداسازی شد را ازجمله توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران نام برد.

 

وی متذکر شد: دشمنان اسلام با مسائلی خواسته‌های خود را شروع می‌کنند که جداسازی آن‌ها مشکل است چراکه موج ایجاد و موج‌سواری می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فتنه 1388 با نام انتخابات بود اما هشت ماه با ضایعات فراوان طول کشید تا بین پیاده نظام استکبار از مردمی که دنبال اهداف معقول هستند، جداسازی شد، غافل از این‌که شیاطین آن فتنه را طراحی کرده بودند تا از مردم سوءاستفاده کنند و همین‌طور شد و دشمن بیشترین سوءاستفاده را کرد.

 

آیت‌الله عبادی تصریح کرد: در فتنه جدید نیز این‌گونه است که پیاده نظام غرب در داخل و خارج از کشور، از مشکلات مردم که بایستی توسط دولت و سایر قوا و نیروهای اجرایی حل شود، سوءاستفاده کرد چراکه مشکلات مردم حل نشده است.

 

وی اظهار کرد: فشارهایی که روی مردم آورده می‌شود، عده‌ای را از پول‌های بادآورده نامشروع، پول‌دار کردند اما عده‌ای به نان شب محتاج هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که چه کسی این اقدامات را انجام داده است؟ گفت: بسیاری از این موارد به دلیل وجود عناصر نفوذی و برخی نیز به دلیل ناکارآمدی است.

 

آیت‌الله عبادی با تأکید بر این‌که مشکلات مردم از اهداف دشمن جداست اظهار کرد: مشکلات را باید عادلانه و منطقی بیان کرد و مسئولان نیز باید مشکلات مردم را حل کنند.

 

وی یادآور شد: در منطقه، بیداری اسلامی ایجاد شد اما اکنون مردم در کشورهای عربی، فرصت حرف‌زدن ندارند و مردم در بحرین اعتراض می‌کنند که فقط به ما حق رأی دهید که حتی این را برنمی‌تابند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که امروز در دنیا، قدرت شاخص شدیم گفت: این‌که آمریکا در منطقه شکست می‌خورد، افسانه نیست بلکه به دلیل این است که انقلاب اسلامی به عنوان قدرت شناخته شده است.

 

آیت‌الله عبادی خاطرنشان کرد: زمانی که به گذشته نگاه می‌کنیم، می‌بینیم راه زیادی آمده‌ایم و زمانی که به روبرو نگاه می‌کنیم، می‌بینیم راه زیادی در پیش داریم.

 

وی افزود: نهضتی را شروع کردیم که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و پیروزی انقلاب اسلامی منجر به تشکیل نظام اسلامی شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که نظام اسلامی غیر از دولت است گفت: نظام اسلامی ایجاد شده اما دولت اسلامی که براساس قانون اساسی آرمان اسلام را پیاده کند، نداشته‌ایم البته کارهای زیادی در گذشته انجام شده است اما راه زیادی داریم.

 

آیت‌الله عبادی با بیان این‌که دولت اسلامی در قوای سه گانه به معنای صحیحش نداشتیم افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در نیمه راه هستیم.

 

وی اضافه کرد: اگر دولت اسلامی به وجود آمد، جامعه اسلامی ایجاد می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: اکنون جامعه اسلامی نیست چراکه برخی اشرافی زندگی می‌کنند اما برخی به نان شب محتاج هستند.

 

آیت‌الله عبادی تصریح کرد: زمانی جامعه اسلامی می‌شود که به هرجا از آن جامعه نگاه کنید، آثار ائمه علیهماالسلام را می‌بینید.

 

وی اظهار کرد: بعد از جامعه اسلامی به تمدن اسلامی می‌رسیم، همان چیزی که بشر دنبال آن است و مسجد باید این مشکل را حل کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر اسلام برای مردم تبیین شود، دشمنان تنها می‌مانند و نمی‌توانند کار انجام دهند همان‌گونه که مردم در 9 دی حضوری خیره‌کننده داشتند و دشمنان فرار کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است

نماینده‌ ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: عملیات‌ غرور آفرین "وعده صادق" پیروزی عظیمی است که هنوز زوایای بزرگ آن خیلی مطرح نشده و مانند مقاطع بزرگی که در انقلاب اسلامی داشتیم، است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تکریم مقام شهید مطهری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور کارکنان سپاه استان قم و رده های تابعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این مراسم اظهار داشت: شهید مطهری در بین شهدای روحانی و در بین بسیاری از شهداء، برجسته و خورشید درخشان است.

وی با اشاره به تعابیر امام(ره) درباره شهید مطهری گفت: بیانیه‌های امام همیشه مختصر بود، اما درباره شهید مطهری 32 ویژگی بیان کردند که راجع به دیگران بیان نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری به ما آموخت در بطن سیاست، اخلاق داشته باشیم، در بطن عرفان، انقلابی باشیم، (عرفان) مطهری را از انقلابی‌گری باز نداشت، سیاست مداری او را از مرز تقوا خارج نکرد، هر چیزی را به زمان و موقع خودش انجام می‌داد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی افزود: الگو بودن و پیام شهید مطهری برای سپاه این است که در همه ابعاد رشد کنید و لذا سپاه یک تفاوتی که با همه نهادها دارد، پاسداری‌اش از انقلاب در یک عرصه نیست بلکه در همه عرصه‌ هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی‌ها دفاع‌های متفاوتی از انقلاب می‌کنند، تصریح کرد: برخی‌ها در قالب‌های مختلف از انقلاب دفاع فرهنگی، دفاع سیاسی، دفاع نظامی، دفاع اقتصادی می‌کنند اما دفاع سپاه از انقلاب اینگونه است، می‌گوید هرجا خطر است من هم آنجا هستم.

وی با اشاره به فلسفه همزمان بودن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت شهید مطهری خاطر نشان کرد: این دو مناسبت را باهم قرار دادیم که بگوییم سپاه با دو بال علم و ایمان استوار است و با وجود این دو مورد و مدیریت آنها زندگی را نمی‌بازیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه باید دنبال معرفتی بود که شایسته انسان باشد عنوان کرد: نگذارید هر روزتان با هم مساوی و یکی باشند، نگذارید بصیرت و درک شما از حقایق محدود شود بلکه همواره نسبت به رشد علمی‌خود روز به روز تلاش کنید.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهار داشت: این پیروزی عظیمی که هنوز زوایای بزرگ آن خیلی مطرح نشده، مانند مقاطع بزرگی که در انقلاب اسلامی داشتیم است، مثل تسخیر لانه جاسوسی که انقلاب دوم بود، این را باید گفت که گام سوم و انقلاب سوم بود که انجام گرفت و یک سدی شکسته شد.

در پایان این مراسم ،کارکنان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با حضور بر مزار شهید مطهری ، به این شهید عزیز ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم