Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور ، قیمت خرید توافقی برنج پر محصول از کشاورزان را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، براساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، خرید برنج پرمحصول شیرودی و ندا در استان مازندران توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 آغاز شد. مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: از امروز چهارشنبه 13 دیماه ؛ این شرکت آماده تحویل گرفتن برنج پرمحصول تولید سال زراعی جاری و عاری از آفت زنده، از کشاورزان مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد جعفری افزود: برنج پرمحصول شیرودی بر اساس 8 درصد شکستگی از قرار هر کیلو 54 هزار و 500 ریال و برنج های ندا و نعمت هرکیلو 48 هزار و 500 ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری می شود. وی همچنین تاکید کرد: برنج های تحویلی کشاورزان تا 15 درصد شکستگی قابل قبول می باشد و بیشتر از 8 درصد شکستگی براساس جدول ارائه شده از قیمت کسر خواهد شد. مهندس جعفری در ادامه تصریح کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 از تحویل محموله های اختلاط ارقام و برنج های خارجی جلوگیری بعمل می آید. مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 خاطر نشان کرد: خرید برنج پرمحصول در 2 مرکز ملکی شرکت غله، سیلوی شهید میرزاپور نکا و انبار بابل (انبار قندوشکر سابق) واقع در جاده گنج افروز آغاز می شود و کشاورزان استان با در دست داشتن معرفی نامه از سوی سازمان جهاد کشاورزی که شامل اطلاعاتی از قبیل مقدار تولید ، رقم و میزان سطح زیر کشت می باشد به این مراکز مراجعه کنند. جعفری تاکید کرد: پرداخت وجه صرفا به حساب کشاورزان معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی واریز می گردد و خرید از دلالان و واسطه های بخش کشاورزی صورت نخواهد پذیرفت. وی در پایان اظهار داشت: انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو تا 15 بهمن ماه سالجاری آماده تحویل گرفتن برنج از کشاورزان مازندرانی هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد

ابوالفضل دشتبانی گفت: روند خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل از ۱۲ اسفند پارسال آغاز شده و روند خرید با نرخ توافقی هر کیلوگرم سیب زمینی رقم آگریا ۸۰ هزار ریال و سایر ارقام ۶۵ هزار ریال جریان دارد.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل با اشاره به اختصاص یارانه دولتی برای خرید سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش بیان کرد: برای خرید این محصول، ۶ مرکز ثابت و شبانه روزی خرید در شهرستان اردبیل دایر شده است.

به گفته او،بر اساس برآوردها، سه هزار کشاورز سیب زمینی کار در این استان، محصول مازاد بر نیاز دارند که روند خرید تولیدات آنها طی ۱.۵ ماه گذشته ادامه یافته و همچنان جریان دارد.

دشتبانی به کشاورزان سیب زمینی کار استان اردبیل اطمینان خاطر داد که خرید محصول تولیدی آنها انجام خواهد شد و با توجه به حجم بالای محصول موجود در انبار و لزوم بررسی کیفیت محصول در انبارها توسط کارشناسان و نیز تعداد زیاد عرضه کنندگان، سیب زمینی کاران نسبت به فروش محصول خود صبور باشند.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل دشتبانی افزود: طبق قرارداد، نماینده ۵۰ شرکت تولیدی، صنایع تبدیلی و صادر کننده سیب زمینی با نظارت کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی مشغول خریدار محصول مازاد بر نیاز سیب زمینی کاران استان اردبیل هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است
  • تقویت احساس ارزش واقعی تولید برنج در زندگی کشاورزان مازندرانی
  • کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند
  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • شالیکاری در مازندران مکانیزه شود
  • زمانیکه ژاپنی‌ها برای خرید محصول کشاورزی ایران صف کشیدند! | تصویر
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد