Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: استان اردبیل با توجه به این که یکی از استان‌های مستعد در رشته فوتبال و فوتسال است در تلاش هستیم که میزبانی مسابقات آسیایی فوتسال را برای اردبیل بگیریم.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: ما از دست اندرکاران ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان اردبیل قدردانی می‌کنیم که زمینه برگزاری یک مجمع قانونمند را فراهم کرد تا در استانی که همه علاقه‌مند به فوتبال و فوتسال هستند شاهد برگزاری انتخابات هیات فوتبال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اختلاف نظر اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال دو، سه سال در برگزاری مجمع تاخیر ایجاد شد که با صحبت‌های انجام شده با مدیر کل ورزش و جوانان امیدواریم مشکلات و سوءتفاهم‌ها برطرف شده باشد. قطعا با تعامل و هم‌فکری ورزش و جوانان و هیات فوتبال، ورزش این استان که استعدادی ناب و بی‌نظیر دارد رو به جلو حرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بنده بر این باورم که بر خلاف سایر استان‌ها اکثریت مردم این استان علاقه‌مند به فوتبال هستند و استعدادهای بی‌نظیری در این استان در رده‌های سنی مختلف وجود دارد ولی همچنان فوتبال اردبیل از نبود اسپانسر رنج می‌برد که البته ما نیز در فدراسیون قصور و کوتاهی داشتیم و آن‌گونه که شایسته بود به فوتبال استان اردبیل توجه نکردیم. در سایه همسویی است که فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان در استان اردبیل رو به جلو حرکت خواهد کرد و با کارهای زیربنایی می‌توان تحول عظیمی را در فوتبال این استان به وجود آورد. 

کفاشیان در ادامه بیان کرد: به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان اردبیل تلاش می‌کنیم که در سال آینده میزبانی یکی از رویدادهای فوتسال را در سطح آسیا برای استان اردبیل بگیریم چرا که این استان می‌تواند پایگاه پرورش استعدادهای ناب در این رشته باشد. باید کوتاهی‌ها و کم و کاستی‌ها را در این زمینه برطرف کنیم و با توجه جدی به همه استان‌های با استعداد در این رشته بتوانیم پشتوانه خوبی را برای فوتبال کشور در سطح ملی به وجود بیاوریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پاکدل در این دیدار که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز حضور داشت، از تلاش‌های شبانه‌روزی وزیر ورزش و جوانان در راستای اعتلای ورزش کشور قدردانی نموده و با اشاره به رابطه صمیمانه وی با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان خبره ورزش کشور، گفت: با توجه به اینکه حضرتعالی کارشناس خبره، باتجربه و با دانش در ورزش کشور هستید، همواره پاسخگوی فدراسیون‌ها و پیگیر مشکلات آنها بوده‌اید که این امر جای قدردانی دارد.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به اخذ میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد، در خصوص تلاش برای اخذ میزبانی رویدادهای آتی دیگر گزارش مبسوطی به وزیر ورزش ارائه داد.

پاکدل با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های فدراسیون هندبال در سال ۱۴۰۳، ادامه داد: یکی از معضلات هندبال عدم برخورداری از کمپ تیم‌های ملی است که این امر می‌تواند در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی هندبال برای حضور در رویدادهای جهانی و بین‌المللی خلل جدی وارد کند.

وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکدل در فدراسیون هندبال، آینده هندبال را درخشان توصیف نمود و با تمجید از اخذ میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا، این رویداد را امری مفید برای ورزش کشور دانست و اعلام کرد حمایت‌های لازم از این میزبانی صورت خواهد پذیرفت.

کیومرث هاشمی همچنین با اشاره به عدم برخورداری هندبال از کمپ تیم‌های ملی قول مساعد داد این مشکل مرتفع شود و دستورات لازم در این خصوص را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صادر کرد.

کد خبر 6080064

دیگر خبرها

  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد