Web Analytics Made Easy - Statcounter

صیاد معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ گفت: با توجه به شرایط جوی استان و بارش باران در استان در شب گذشته یک خودرو وانت و یک خودرو سمند در محور توسکستان در راه ماندند.

صیاد گفت: در ساعت ۱ بامداد شب گذشته بعد از اطلاع رسانی به پایگاه ۶۰ این نهاد واقع در ارتفاعات که در حالت آماده باش بودند به محل مورد نظر اعزام شدند تا بتوانند این دو گروه در راه مانده را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بعد از یک ساعت تلاش و کار گروهی توانستیم خودرو وانت با یک سرنشین و خودرو سمند با خانواده که گرفتار شده بودند با کمک این پایگاه نجات به منطقه امن همراهی شدند.

صیاد افزود: علت در راه ماندگی این دو خودرو نبستن زنجیر چرخ بوده است.

صیاد در پایان به همه مسافران هشدار داد و گفت: ابتدا اینکه از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند و همچنین قبل از سفر کردن نسبت به ایمنی خودرو و تجهیزات آن در جاده بویژه زنجیر چرخ مطلع و مطمئن شوند.

انتهای پیام /گ   امداد رسانی به دو خودرو در محور توسکستان گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده اظهار کرد: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه 1403 و تا ساعت 05:00 امروز جمعه، 11 استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و 54 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت 81 مورد عملیات انجام و به 2656 نفر امدادرسانی شده، 159 نفر اسکان اضطراری یافته اند، 118 نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در 281 منزل مسکونی تخلیه شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها 160 تیم عملیاتی شامل (615 نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: 9 دستگاه چادر، 349 تخته پتو، 197 تخته موکت، 468 کیلوگرم نایلون، 155 بسته غذایی بین متأثرین از سیل در این 11 استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ