Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان طرح سرباز معلم سال 97 خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: مشمولانی که برای انجام خدمت سربازی در طرح سرباز معلم سال 97 پذیرفته شده اند، باید در تیرماه 1397 برای طی دوره آموزشی به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشمولان طرح سرباز معلم سال 1397 که دارای برگ آماده به خدمت در ماه های اسفند ماه 96 و اردیبهشت ماه 97 هستند، بایدبرای تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود اقدام کنند.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه تاریخ اعزام به خدمت این دسته از مشمولان به یکم تیرماه1397 تغییر خواهد کرد، گفت: متقاضیان با در دست داشتن گواهی اعلام نیاز از اداره کل آموزش و پرورش استان یا شهرستان محل سکونت برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
علیدوست خاطر نشان کرد: متقاضیان یک هفته پس از ثبت درخواست، می توانند برگ آماده به خدمت به تاریخ جدید را از طریق دفاتر مذکور دریافت کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، پیشتر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

دیگر خبرها

  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • عشق معلمی دَربیابان
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد