Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:وزیر امور خارجه کشورمان سه‌شنبه شب در توییتی به دخالت‌های اخیر مقامات کاخ سفید در امور داخلی ایران واکنش نشان داد.


به گزارش خرداد، وزیر امورخارجه کشورمان  در صفحه توییتر خود نوشت:امنیت و ثبات ایران متکی به مردم خودش است که بر خلاف مردمِ دوستان صمیمی منطقه‌ای ترامپ، حق رای دادن و مخالفت کردن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حقوق که با تلاش فراوان بدست آمده، حراست خواهد شد و به نفوذی‌ها اجازه داده نخواهد شد که با خشونت و ویرانگری این حقوق را تخریب کنند. برچسب ها: تئیت ظریف ، کاخ سفید ، محمد جواد ظریف

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های صورت‌گرفته در روند روابط دو کشور از جمله تعیین نقشه راه روابط ابراز خرسندی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با "کیلم دو تامبلا"، نخست وزیر بورکینافاسو و هیئت همراه ایشان که برای شرکت در دومین اجلاس ایران و آفریقا و همچنین نمایشگاه دستاوردهای توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، دیدار کرد و در خصوص زمینه‌های توسعه و گسترش روابط در عرصه‌های مختلف بین دو کشور گفتگو و تبادل نظر نمود.

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های صورت‌گرفته در روند روابط دو کشور از جمله تعیین نقشه راه روابط، پیگیری مشترک توافقات صورت‌گرفته بین ایران و بورکینافاسو در عرصه‌های تجاری، صنعتی، علمی و فناوری، گردشگری و سایر موضوعات مورد علاقه را حائز اهمیت دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با ابراز رضایت از نتایج مثبت سفر و مذاکرات خود با مقامات عالی‌رتبه کشورمان، انجام این سفر را ناشی از علاقه‌مندی برای آشنایی نزدیک با تمدن و فرهنگ غنی و پیشرفت‌های ایران و نشانگر عزم و اراده جدی دولت کشورش برای پیگیری جدی توسعه و تقویت روابط با ایران دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو همچنین پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف زیربنایی، اقتصادی و تجاری، علمی و فناوری و خدمات فنی و مهندسی در عین حفظ استقلال سیاسی را تحسین‌برانگیز دانست.

آمادگی ایران برای توسعه مناسبات با آفریقای مرکزیامیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند