Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد غرضی وزیر اسبق پست و تلگراف، در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار داشت: کریسمس و مسافرت های اخیر در سال جدید میلادی هم بخشی از قضیه است و در بالارفتن قیمت های پایه تاثیرگذار است اما قسمت اصلی بالا رفتن قیمت ارز و طلا، ناآرامی های اخیر جامعه است.

غرضی تصریح کرد: نا آرامی در هر جامعه ای هزینه ها را بالا می برد که در ایران هزینه ی فقرا بیشتر بالا می رود چرا که اگر تا دیروز با مبلغی مشخص یک خانواده توات خرید 1 کیلوگرم گوشت را داشت امروز با همان قیمت باید 900 گرم گوشت خریداری کند پس این مسائل فقر فقرا را مشخص می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اسبق ارتباطات خاطر نشان کرد: تجربه ی 60 ساله ی من در کشور که شاهد تغییرات قیمت ها بودم تأکید می کنم که مدیریت ضعیف هزینه ها را بالا می برد و مدیریت ها در کشور ما خیلی گران است که هر خدمتی چند برابر قیمت فروخته می شود الآن هم بی تدبیری در مدیریت کشور دیده می شود و دیروز رئیس جمهور التماس می کند به قوای دیگر که بیایید کمک کنید کشور را اداره کنیم که این موضوع در کل نظام به همه ی اقشار آسیب می رساند.

او افزود: دولت ها باید بدانند که دو فصلی که به عنوان جانشین، مدیریت را برعهده دارند بعد از گذشت زمان، زنجیر گرانتری به گردن خودشان می افتد و گرفتاری برای همه ی مردم است هم چنین هر اغتشاشی هزینه ی خانوار را بالا می برد و آسیب دیدن دیگران به نفع خود، یک فکر شیطانی است.

غرضی با بیان اینکه قیمت دلار را در 126 سال گذشته در اختیار دارم بیان کرد: در این مدت 126 ساله بیش از 40 هزار بار پول ملی ایران نزول پیدا کرده است و دولت ها دائما هزینه ی فقرا را بالا برده اند که بنظر می رسد این گرانی ادامه پیدا کند، چون روش مدیریتی موجود کشور برای مردم گرفتاری ایجاد می کند و هیچ دولتی وجود نداشته که ارز را با قیمتی مشخص تحویل بگیرد و با همان قیمت تحویل دولت بعدی بدهد که دائما پول ملی تنزل پیدا کرده است و این اقتصاد و اغتشاش را مورد هدف قرار می دهد.

خبرنگار: حمید انصاری

غرضی محیط امن سرمایه گذاری فرار تجمعات آسیب رسان محمد غرضی تحریم اقتصاد اغتشاشات تجمع ناآرامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ابوالفضل رهبری‌زاده، محیط‌بان، ویدیویی از تغذیه یک خرس قهوه‌ای نر در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در بخش مازندران، را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. این محیط‌بان صحبت‌های خود را ترجمه کرده است و نوشته است: «خرس من برایت سوت می‌زنم تو نباید فرار کنی؟ من دیگه چکار کنم که تو فرار کنی؟ فاصله ما کم است.» این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد