Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر وقت که شهر دبی و دیدنی هایش، دلتان را زد و دیگر حوصله گشت و گذار در شهر را نداشتید، حتماً با تور رویایی صحرای دبی همراه شوید و سری به صحرای شن دبی آن بزنید. یکی از مناطق دیدنی خارج شهر که خیلی هیجان انگیز و خاطره آفرین است، منطقه حفاظت شده صحرای شن دبی است. منطقه ای که هر گردشگری آن را پیشنهاد می دهد و شب های پرستاره کویر آن، بسیار آرامش بخش و جذاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه که اولین پارک ملی امارات متحده عربی است و در خارج از شهر و مساحتی حدود 87 مایل مربع از صحرای عربی را به خود اختصاص داده در واقع یک واحد تحقیقاتی بوده و گردشگران به تنهایی اجازه بازدید از آن را ندارند. این منطقه، محلی مناسب برای شب مانی و آرامش زیر آسمان پرستاره کویر است. گشت و گذار و تفریح در این کویر زیبا تنها از طریق شرکت های گردشگری دارای مجوزی که تور صحرای دبی (سافاری) ویژه این منطقه برگزار می کنند، امکان پذیر است. برای این منظور شما باید از قبل، اقدام به خرید بلیط تور صحرای دبی نمایید. مدت زمان تور می تواند از چند ساعت تا چند روز متغیر باشد و هزینه اقامت هم بستگی به این مدت زمان و امکانات و تفریحاتی که می خواهید از آنها استفاده کنید و همچنین شرکت ارائه کننده این خدمات دارد. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید...

امکانات منطقه حفاظت شده صحرای دبی

خوشبختانه امکانات و تفریحات مختلف و متنوعی متناسب با نیازها و سلایق مختلف بازدیدکنندگان در این منطقه وجود دارد. اسکی روی ماسه و شن از تفریحات هیجان انگیزی است که توصیه می شود حتما امتحان کنید؛ زیرا به دلیل نرم بودن شن ها بسیار بی خطر و در عین حال مفرح و لذت بخش خواهد بود. اسب سواری، شترسواری، طراحی روی دست با حنا، شکار با باز شکاری، موزیک، عکس با لباس سنتی عربی و... از دیگر تفریحات و سرگرمی های تور صحرای دبی است.

علاوه بر این تفریحات، شما می توانید با برپایی چادر در این منطقه و یا اقامت در اقامتگاه های شیک و مجهز موسوم به المها، شب مانی بسیار آرام و خیال انگیزی داشته باشید. یک شب رویایی را همراه با صرف غذاهای لذیذ و انواع نوشیدنی ها، در این بخش از کویر و صحرا در کنار دوستان و خانواده خود را تجربه خواهید کرد.  

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد

حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کتابخانه باقر العلوم (ع) در سال ۱۳۷۹ در روستای عز آباد شهرستان اشکذر تاسیس شد این کتابخانه در حال حاضر دارای بیش از ۱۰ هزار نسخه کتاب است همچنین این کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق است.

او بیان کرد: در کتابخانه باقر العلوم (ع) فعالیت‌های فرهنگی از جمله قصه گویی، نقاشی نشست کتابخوان، نقد و بررسی کتاب، شو نشینی فرهنگی همراه با نشست‌های شاهنامه خوانی و .. برگزار می‌شود.

حفیظی اظهار داشت:روستای عزآباد رستاق در نهمین دوره جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب کشور در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه شده است.
 
او گفت: برنامه تقدیر از خانم راضیه رنجبر کتابدار کتابخانه با حضور مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت ارشاد، فرماندار اشکذر، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛ بخشداربخش مرکزی اشکذر و جمعی از فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی برگزار شد.


رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر بیان کرد: روستای عزآباد در رستاق همواره در حوزه‌های مختلف پیشگام است و اغلب افراد روستا فرهنگی و اهل مطالعه هستند که با حمایت مسئولان می‌توان فرهنگ کتابخوانی را بیش از پیش در روستا ترویج داد.

او اظهار داشت: هرچند شبکه‌های مجازی امروزه مورد اقبال جامعه واقع شده است در حالی که هیچ چیز نمی‌تواند جای کتاب و مطالعه را بگیرد و به همین دلیل نقش کتاب همواره باید مورد توجه آحاد جامعه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • شکستی که مصداق وعده صادق بود/ پنجه عقاب در شن‌های طبس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • (ویدئو) رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد