Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مردم لرستان با حضوری خودجوش در راهپیمایی انزجار خود را از رفتارهای اخیر فتنه گران و اغتشاش گران اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در پی حوادث تلخ روزهای اخیر و توطئه دشمنان برای حضور در جمع مردم معترض به گرانی های اخیر، تلاش کردند از صف مردم برای حمله به نظان مقدس اسلامی و ایجاد فتنه ای نو در جامعه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردمی که از خارج استان طی ماه های اخیر در چند شهر استان لرستان مستقر می شوند و با حضور در بین صف های مردم تلاش کردند راهپیمایی به حق مردم را به نفع سیاست های منفور خود هدایت کنند.

 

اعتراض های مدنی در همه جای دنیا مرسوم است، اما فتنه گران، معاند و دشمنان داخلی و خارجی در پی شکست داعش از جبهه مقاومت تلاش کردند با بهره برداری از این اعتراض معدنی، نا امنی را به داخل وطن بکشانند.

 

برای برافراشتن پرچم کشور خون شهید داده ایم

 

 

مرتضی بابایی، شهروند خرم آبادی، با بیان اینکه فتنه گران و اغتشاش کنندگان از نگاه مردم منفور هستند، افزود: اینکه عده ای به بهانه گرانی پرچم کشور را به آتش بکشد نشان دهنده این واقعیت است که اغتشاشگران از مردم نیستند و دشمنان قسم خورده انقلاب هستند که در صف مردم حضور یافته اند.

 

وی بیان کرد: امنیت و آرامش کشور با خون هزاران شهید حاصل شده است و امروز اجازه نمی دهیم عده ای دشمن قسم خورده انقلاب  امنیت کشور را خدشه دار کنند.

 

بابایی، اظهار داشت: مردم استان لرستان همیشه حامی ولایت و انقلاب اسلامی بوده اند و امروز هم با حضور خود در راهپیمایی آمده ایم که نشان دهیم خط مردم از فتنه گران جداست و باید با فتنه گران به شدت برخورد شود.

 

حضور با بصیرت مردم، مشتی محکم بر دهان توطئه های دشمنان است

 

 

مانیا سالاروند، دیگر شهروند خرم آبادی هم با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، بیان کرد: امروز مردم با بصیرت استان لرستان با هوشیاری و آگاهی در راهپیمایی شرکت کرده اند تا ولایت محور بودن و انقلابی بودن خود را بار دیگر به جهانیان نشان دهند.

 

وی افزود: امروز مردم ولایت مدار استان لرستان با حضور مقتدرانه خود به میدان آمده اند و با حضور با بصیرت خود طومار فتنه گران را در هم خواهند پیچید.

 

سالاروند، اظهار داشت: مردم استان لرستان از اقدامات اغتشاشگران و فتنه گران بیزار هستند و با حضور با بصیرت خود  مشتی محکم بر دهان فتنه گران خواهند زد.

 

رسول حسنوند، دیگر شهروند لرستانی، گفت: این حضور مردمی مشتی به توطئه های دشمنان است.

 

وی با انزجار از اقدامات اخیر اختشاش گران، گفت: اینکه اغتشاشگران پرچم کشور را آتش می زنندنشان دهنده بیگانه بودن آنان است.

 

حسنوند، افزود: بیگانگانی در جمع مردم حضور یافته اند و چون از شهدا وکشور ضربه خورده اند امروز  به تصاویر شهدا و پرچم کشور به راحتی اهانت می کنند.

 

وی با بیان اینکه این افراد از مردم نیستند، افزود: مردم از گرانی ها و بیکاری گلایه مند هستند، اما هرگز امنیت کشور را به خطر نمی اندازند.

 

حسنوند، با بیان اینکه ولایت فقیه خاری چشم دشمنان است، ادامه داد: امروز مردم با هوشیاری به صحنه آمده اند تا حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه و امنیت کشور اعلام کنند.

 

 

عده ای فرصت طلب با سوء استفاده از حق مطالبه گری مردم در رابطه با مسائل اقتصادی از قبیل بیکاری و گرانی، با هدایت دشمنانی چون آمریکا و آل سعود و راه انداختن تجمع های غیر قانونی سوار بر موج شده و با اقدامات ساختار شکنانه موجب خسارت و صدمات فراوانی به اموال عمومی و شخصی مردم شدند.

 

این اقدامات هدایت شده، آرامش مردم را به هم زده و خشم غالب مردم را بر انگیخته است و امروز مردم  مومن و انقلابی خودجوش در راهپیمایی شرکت کرده اند.

 

این حضور پرشور و باشکوه مردم ولایت مدار و انقلابی مکشتی محکم به توطئه های دشمنان و طومار فتنه آنان را بار دیگر در هم خواهد پیچید.

 

مردم استان لرستان با سر دادن شعار های چون ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر استکبار، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از فتنه گران و اغتشاش گران اعلام کردند.

پایان پیام/186

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالیکه پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • خروش دوباره آبشار فصلی در تنگه تاریخی زرانگوش + فیلم
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود