Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی نوجوانان تکواندوی ایران گفت: می‌خواهیم سه سهمیه تکواندو در المپیک نوجوانان پیش رو را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، پس از معرفی اردو نشنیان تیم ملی تکواندوی نوجوانان، ‌فدراسیون ایران "محمدرضا زوار" را به عنوان سرمربی این تیم منصوب کرد که به دلیل موفقیت‌های او در عرصه مربیگری تیم‌های ملی پایه، تا حدودی هم انتخابش برای هدایت این تیم قابل پیش بینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باید هدایت ملی‌پوشان را برای رقابت‌های المپیک نوجوانان بر عهده بگیرد.

محمدرضا زوار در گفت و گو با ایسنا، درباره انتخاب دوباره‌اش برای سمت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان تکواندو، گفت: از همه کسانی که به من اعتماد دارند تشکر کرده و از این اتفاق بسیار خوشحالم. البته چند دوره‌ای هم بنده در این سمت بوده‌ام که فکر می‌کنم شورای فنی از عملکرد من راضی بوده که این سمت را بار دیگر به من داده است. امیدوارم بتوانم در این سمت بار دیگر با کمک خود ملی‌پوشان برای تیم ملی نوجوانان ایران افتخار آفرینی کنم.

او ادامه داد: برنامه‌ها برای فعالیت تیم ملی نوجوانان مشخص است و تمام سعی ما این است تیم به موفقیت برسد. بعد از رقابت‌های کشوری نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی انتخاب شده‌اند که با پایان امتحانات وارد اردوهای آماده سازی می‌شوند. از پنج وزن موجود در رقابت‌های المپیک نوجوانان هر تیم می‌تواند سه تکواندوکار را در سه وزن اعزام کند که کادرفنی بر حسب توانایی تکواندوکاران آن‌ها را انتخاب می‌کند. هدف ما نیز این است که بتوانیم در هر سه وزن مورد نظر خود کسب سهمیه کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان تکواندوی ایران با بیان اینکه در حال حاضر اردوهای تیم ملی در تهران برگزار می‌شود، توضیح داد: خوابگاه و محل تمرین تکواندوکاران در تهران است و باید ببینیم در ادامه راه شرایط چگونه پیش می‌رود. اگر زمان و شرایط تحصیلی ملی‌پوشان اجازه دهد در صورت وجود تورنمنت‌های خوب برون مرزی، به این مسابقات اعزام می‌شویم تا از آن‌ها به عنوان بازی‌های تدارکاتی استفاده کنیم. فدراسیون نیز جواز این کار را داده است و در این مورد شکلی نداریم.

او در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون تکواندو پیش از معرفی ملی‌پوشان، کادرفنی را انتخاب نکرد؟ اظهار کرد: بنده به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی نوجوانان فعالیت خود را ادامه می‌دهم و از این سمت کنار نرفته‌ام. در همه مسابقاتی که برگزار شد من در کنار تکواندوکاران بوده و عملکرد آن‌ها را زیر نظر داشتم، پس با آن‌ها نا آشنا نیستم. نسبت به همه نفراتی که به اردو دعوت شده‌اند شناخت کافی دارم و بدون شک اگر تمرینات را به خوبی ادامه دهیم می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم تکواندوی بزرگسالان لوازم خانگی کن، درباره شرایط فعلی این تیم در لیگ‌برتر گفت: از الآن نمی‌توانیم قول قهرمانی را به هواداران بدهیم اما شرایط تیم ما بسیار خوب است و در صدر جدول هستیم. با ترکیب جوانی که داریم در سال‌های بعد نیز تیم خوبی خواهیم داشت. در لیگ همه تیم‌ها موظف هستند از یک بازیکن نوجوان استفاده کنند اما من سعی می‌کنم از چهار تا پنج بازیکن نوجوان استفاده کنم که خوشبختانه تا به اینجای کار هم جواب اعتماد کادرفنی را داده‌اند.

زوار در پایان این گفت و گو با اشاره به انتخاب دوباره پولادگر به عنوان رئیس فدراسون تکواندو، گفت: بدون شک پولادگر توانایی‌هایی دارد که چندین سال است جواب اعتماد مجمع را داده است و امسال نیز توانست به عنوان فرد مورد اعتماد مجمع انتخاب شود. امیدوارم در سال‌های بعد نیز با ریاست محمد پولادگر شاهد موفقیت تکواندو باشیم و این هدف دور از دسترس نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک

دو ملی‌پوش شمشیربازی ایران موفق به کسب سهمیه المپیک در در روز نخست مسابقات انتخابی زون آسیا نشدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی؛ مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه 8 اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد. 

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

روز نخست این رقابت ها به برگزاری دیدارهای اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند. 

* اسلحه فلوره بانوان
زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور 14 شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل 5 باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه 12 شد. 

* اسلحه اپه مردان
رقابت های اسلحه اپه با حضور 24 شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب 3 پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور در جمع 16 بازیکن برتر شد. 

این ملی‌پوش اسلحه اپه در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت 15 بر 11 پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد.  «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری 15 بر 12 دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه 15 به 14 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک باز ماند. او در رده بندی نهایی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • المپیک شگفتی‌ها