Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر حواشی پرسپولیس کنترل شود، این تیم می تواند به راحتی برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ شود.

طرفداری- بهنام ابوالقاسم‌پور در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، حضور افشین پیروانی و دیدارش با رضا صالحی امیری نامزد ریاست کمیته ملی المپیک صحبت‌هایی کرد.

مشروح صحبت های ابوالقاسم پور در گفت‌وگو با فارس را در زیر می‌خوانید:

حتماً بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرتان در خصوص وضعیت این تیم چیست؟

متأسفانه پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت اما در لیگ برتر این تیم نتایج خوبی می‌گیرد و همین جمعه گذشته بود که تیم خوب تراکتورسازی را شکست دادیم آن هم در حالی که این تیم چند بازیکن جدید و خوب گرفته بود اما پرسپولیس برنده شد تا روند خوبش در لیگ برتر را ادامه دهد.

به نظر شما وضعیت پرسپولیس به گونه‌ای است که این تیم بتواند برای دومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود؟

تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه‌های بزرگ و زیاد دارند که این موضوع در رابطه با پرسپولیس هم صدق می‌کند اما این دیگر به مدیریت برانکو بر می‌گردد که بتواند این حاشیه‌ها را کنترل کند. پرسپولیس روند رو به رشدی دارد و اگر حاشیه‌ها روی این تیم اثر نگذارند با توجه به تیم خوب و بازیکنان قدرتمندی که در پرسپولیس هستند به نظرم این تیم مدعی اصلی قهرمانی است.

به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس، نقاط ضعف و قوت این تیم را در چه می‌دانید؟

معتقدم که نقطه قوت پرسپولیس مربوط به حضور برانکو در این تیم است، او انگیزه و یکپارچگی را به تیم اضافه کرده و با استفاده از تاکتیک‌های مناسب تا اینجا پرسپولیس را از دست رقبا عبور کرده است اما اگر بخواهم به ضعف‌ها هم اشاره کنم باید بگویم این ضعف‌ها همان حاشیه‌هایی است که بی‌دلیل درست می‌شود. به طور مثال همین بحث رفتن طارمی می‌تواند حاشیه‌ساز باشد. او اگر قرار است جدا شود بهتر است بی‌سر و صدا و بدون حاشیه این اتفاق بیفتد و اگر هم می‌خواهد در پرسپولیس بماند که خودش تصمیمش را یکسره کرده و تکلیف تیم را هم مشخص کند.

دوست و هم‌بازی سابق شما به کادر مدیریت تیم پرسپولیس اضافه شد. نظر شما درباره حضور افشین پیروانی چیست؟

واقعاً تعارف نمی‌کنم، قلباً از حضور افشین پیروانی به عنوان مدیر ورزشی تیم پرسپولیس خوشحالم. افشین یک ورزشکار تحصیلکرده است و در زمانی که فوتبال بازی می‌کرد جزء بزرگان پرسپولیس و تیم ملی بود. قطعاً با حضور او حاشیه‌های پرسپولیس هم کمتر خواهد شد.

شما سالها به عنوان مهاجم در فوتبال ایران و پرسپولیس بازی کردید و الان بازیکنی مثل مهدی طارمی قصد لژیونر شدن دارد. توصیه شما به او چیست؟

مطمئناً طارمی باید بداند که همه فوتبالیست‌ها روزی فوتبالشان تمام می‌شود و مردم بازیکنان حاشیه‌دار را خیلی زود فراموش می‌کنند، هواداران نگران آینده پرسپولیس هستند و طارمی همانطور که به آینده خودش فکر می‌کند به آینده پرسپولیس هم بیاندیشد. البته باید بگویم که خوشبختانه علی علیپور وضعیت خیلی خوبی در پرسپولیس دارد و بهتر است طارمی تصمیم قطعی خود را برای ماندن یا رفتن بگیرد چون در این صورت تمرکز را هم از خودش و هم از تیم خواهد گرفت.

شما چند روز پیش دیداری هم با رضا صالحی امیری داشتید.

دیدار من با آقای صالحی امیری مربوط به الان نیست و ما مدت‌هاست که همدیگر را می‌شناسیم و با هم ملاقات داریم. دیدارهای ما دوستانه است با شناختی که از او دارم به نظرم یکی از دغدغه‌های همیشگی آقای صالحی امیری ورزش است.

صالحی امیری کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک هم شده است. نظر شما در خصوص حضور او در این انتخابات چیست؟

به نظر من آقای صالحی امیری بهترین گزینه برای کمیته ملی المپیک است چرا که هم به دولت نزدیک است و هم تحصیلات مرتبط با ورزش دارد. ما در سال ۲۰۱۸ بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و المپیک هم در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد و در حالیکه کمیته ملی المپیک بودجه‌اش کاهش پیدا کرده فردی مثل صالحی امیری به دلیل ارتباطات خوبش با دولت می‌تواند این ضعف‌ها را برطرف کند. از طرفی تا جایی که من می‌دانم اهالی رسانه و ورزشکاران حامی حضورر آقای صالحی امیری در انتخابات کمیته ملی المپیک بودند و او می‌تواند به ورزش‌های المپیکی کشور کمک کند چون مشکلات را می‌شناسد و از حرف دل ورزشکاران با خبر است. صالحی امیری با حضور در معاونت اجتماعی شهرداری جایگاه آن را بالا برد چون او از آن دسته مدیرانی است در تمام بخش‌هایی که فعالیت کرده عملکرد و سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند