Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:37:47 GMT

اژدری‌زاده: به قهرمانی فکر می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۸۰۲۶

اژدری‌زاده: به قهرمانی فکر می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: وقتی باشگاهی از نظر پرورش استعداد، بودجه و سخت‌افزار، پتانسیل خوبی داشته باشد، در آن مانعی برای رقم خوردن اتفاق خوب وجود ندارد و خوشبختانه با جذب کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان خوب، امسال به حق‌مان رسیده‌ایم.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص روند خوبی‌ که فولاد در فصل جاری لیگ برتر در پیش گرفته است، اظهارکرد: از ابتدای فصل با یک برنامه‌ریزی مدون و کاملا هدفمند کار را شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا با یک مربی موفق وارد مذاکره شدیم و به توافق رسیدیم. در ادامه نیز بر اساس تفکرات او، بازیکنان بومی خوبی را به تیم اضافه کردیم.

وی ادامه داد: در وهله اول، آن پشتیبانی و حمایتی که برای موفقیت یک تیم نیاز است، صورت گرفت و کم کم نیز برای آماده‌سازی تیم برنامه‌ریزی کردیم، ضمن این‌که روند جذب بازیکنان هم به موقع انجام شد. در ابتدای فصل با توجه به این که برخی بازیکنان آماده نبودند، با یکسری مصدومیت‌ها مواجه شدند ولی رفته‌رفته با برطرف شدن این مصدومیت‌ها از هفته سوم به بعد روند رو به رشدمان را ادامه دادیم. در جریان بازی‌ها ما تنها یک مسابقه را شکست خوردیم و اصلا باخت برابر پیکان را قبول نداریم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: از این که هواداران دلسوز خوزستانی از کاری که صورت گرفته و همچنین فولادی که دارای سخت افزار و تیم‌های آکادمی بسیار خوب است، به حقش رسیده است، خوشحال هستیم. اکنون نیز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در ادامه فصل به نتایج خوب‌مان تداوم ببخشیم.

وی بیان کرد: اگر جدول لیگ‌های مختلف کشوری را که فولاد در آن‌ها حضور دارد نگاه کنید، باشگاه فولاد در رده‌های اول تا سوم هر لیگ قرار دارد و این موفقیت تصادفی نیست، بلکه کار زیربنایی خوبی صورت گرفته و تلاش شده تا خدمت خوبی به فوتبال خوزستان داشته باشیم. در فولاد نوین هم هدفمان خدمت به فوتبال خوزستان بود.

اژدری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا قرار گرفتن فولاد در جایگاه دوم جدول را در این‌جای رقابت‌ها پیش‌بینی می‌کردید؟ گفت: از ابتدا نیم‌نگاهی به بالای جدول داشتیم و هنوز هم با همین دید به کارمان ادامه می‌دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم بالای جدول را از آن خودمان کنیم. وقتی باشگاهی از نظر پرورش استعداد، بودجه و سخت‌افزار، پتانسیل خوبی داشته باشد، در آن مانعی برای رقم خوردن اتفاق خوب وجود ندارد. خوشبختانه با جذب کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان خوب، امسال به حق‌مان رسیده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی هم فکر می‌کنید؟ عنوان کرد: بله به قهرمانی هم فکر می‌کنیم. به هر حال باتوجه به این که ۱۳ هفته به پایان لیگ باقی مانده است و احتمال هر لغزشی از سوی پرسپولیس وجود دارد و همچنین با توجه به همت و همدلی بازیکنان‌مان و قولی که به هم داده‌اند، امیدوارم کسب این نتایج خوب ادامه داشته باشد. سعی ما این است که حداقل سهمیه آسیایی را بگیریم و ان‌شاءالله اگر بتوانیم قهرمان هم بشویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست

سرمربی فجر سپاسی شیراز معتقد است سه امتیاز دیدار برگزار نشده تیمش مقابل استقلال ملاثانی باید نصیب فجری‌ها شود. - اخبار ورزشی -

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی قابل توجه 3 بر صفر تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مقابل خیبر خرم‌آباد، صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: آنالیز خوبی از حریف داشتیم و خیبر را از جلو مهار کردیم. بازی را در اختیار داشتیم و هنگامی که توپ دست‌مان نبود، خیبر را تحت فشار قرار دادیم. هنگامی که صاحب توپ بودیم، می‌توانستیم از فضای بین خطوط استفاده کنیم و کارمان را طبق برنامه پیش بردیم.

وی با بیان اینکه پیروزی فوق باید سبب افزایش اعتمادبه‌نفس فجری‌ها شود، خاطرنشان کرد: سه گل زیبا زدیم و موقعیت‌های دیگری برای زدن گل‌های بیشتر داشتیم. نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و این بازی باید به ما خودباوری بیشتری بدهد. با این حال هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و به بازیکنانم گفتم هنوز پنج مسابقه دیگر پیش رو داریم.

گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین

سرمربی فجر سپاسی شیراز در مورد بازگشت مهدی شریفی به دوران اوج در تیم فجر عنوان کرد: شریفی در حال تلاش است و گل بسیار زیبایی زد که همه از آن لذت بردند، اما همه بازیکنان ما عملکرد خوبی دارند و متکی به فرد نیستیم. گل‌های فجر نتیجه زحمات همه بازیکنان است و هر بار قرعه به نام کسی می‌افتد. موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است و همه بازیکنان در حال انجام وظیفه خود به بهترین شکل هستند.

رجب‌زاده درباره اینکه مهاجری سرمربی خیبر خرم‌آباد گفته بود زمین ورزشگاه حافظیه در شأن شهر شیراز نیست، به تسنیم گفت: پنج یا شش ساعت بارندگی شدید در شیراز داشتیم. هیئت فوتبال شیراز روی زمین حافظیه کاور کشیده بود که باران از کاور هم عبور کرده بود. چمن حافظیه کیفیت خوبی دارد و این مسئله در دیدار با گل‌گهر سیرجان مشخص بود.

رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر

وی با دفاع از وضعیت ورزشگاه حافظیه بیان کرد: زمین برای بازی با خیبر کاملاً خیس شده بود، اما به لطف هیئت‌های فوتبال شیراز و استان فارس شرایط خوبی دارد. ما نمی‌توانیم جلوی بارندگی را بگیریم. وضعیت زمین برای هر دو تیم یکسان بود؛ وگرنه چمن حافظیه از زمین خرم‌آباد هم صاف‌تر است!

سرمربی فجر سپاسی راجع به حکم کمیته انضباطی مبنی بر لزوم برگزاری دیدار این تیم با استقلال آبی‌پوش ملاثانی تصریح کرد: تمام امیدمان این است که حق‌مان را در کمیته استیناف بگیریم و تلاش می‌کنیم حق‌مان یعنی سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. باشگاه در حال انجام کارهای حقوقی پرونده است تا حق‌مان ضایع نشود. فجر برای لغو مسابقه هیچ تقصیری نداشته و باشگاه میزبان، شرایط را فراهم نکرده است. امیدواریم کمیته استیناف مطابق قانون، حق را به حق‌دار برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست