Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حسنی مقدم جانشین نیروی دریایی ارتش و هیئت همراه از پایگاه دریایی بوشهر بازدید کردند.

دریادار حسنی مقدم با حضور در یگان‌های شناور ناوتیپ هفتم آذر از میزان آمادگی رزمی این یگانها بازدید کرد.

بر اساس این گزارش دریادار حسنی مقدم با حضور در منازل دو نفر از کارکنان نمونه این پایگاه و خانواده شهدا از زحمات و ایثارگری‌های آنها با اعطای هدیه و لوح تقدیر قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش روز گذشته نیز از پایگاه دریایی خارک بازدید کرد.

دریادار حسنی مقدم با حضور در این پایگاه از خدمات پشتیبانی، غواصی، ناوگروه، سایت رادار و ... بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان پیشرفت امور قرار گرفته بود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن نوجوان در ترکیب اصلی فولاد!

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی در اولین حضور خود دو بازیکن زیر 17 سال را در ترکیب اصلی فولاد خوزستان قرار داد.

علی حسنی و محمد عسگری دو بازیکن جوانی هستند که در ترکیب اصلی فولاد خوزستان قرار گرفتند و در دربی حساس خوزستان به میدان رفته اند.

محمد عسگری در این فصل در 14 مسابقه برای فولاد به میدان رفته و فرصت حضور بیشتری در اختیار داشته و 2 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

علی حسنی در این مسابقه اولین حضور خود را در پیراهن فولاد خوزستان تجربه می‌کند و باید دید در این مسابقه چه عملکردی خواهد داشت.

باشگاه فولاد خوزستان در این فصل از بازیکنان جوان زیادی استفاده کرده است و نیم نگاهی به جوان‌گرایی و کشف استعداد در طول فصل دارد.

دیگر خبرها

  • گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی در تمام سواحل کشور
  • حضور امیر ایرانی بین مردم سیل‌زده دشتیاری
  • حضور امیر ایرانی در جمع مردم سیل‌زده دشتیاری
  • بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری
  • حضور امیر ایرانی در بین مردم سیل زده دشتیاری
  • دو بازیکن نوجوان در ترکیب اصلی فولاد!
  • نظر عجیب المیرا شریفی مقدم و امیر علی‌اکبری درباره هالک ایرانی! + فیلم
  • بندر گناوه‌ همچنان بدون پایگاه امداد دریایی