Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@06:51:13 GMT

صحبت‌های علی پروین در بیمارستان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۸۴۹۴

صحبت‌های علی پروین در بیمارستان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- صحبت‌های علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در بیمارستان؛ هواداران نگران نباشند فردا صبح مرخص می‌شوم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبی برای پروین اعتصامی در موزه سینما

هم‌زمان با زادروز پروین اعتصامی، مراسم اکران فیلم «پروین» و اهدا پارتیتور، لباس و گردنبند شخصیت پروین اعتصامی در این اثر در موزه سینمای ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، محمدرضا ورزی کارگردان فیلم «پروین» پیش از اکران این اثر ضمن خوش آمدگویی به حاضران و تشکر از دست‌اندرکاران موزه سینما گفت: لباسی که امروز به موزه سینما اهدا می‌شود، طراحی آن برعهده رویا ابراهیمی بوده که برای شخصیت اصلی فیلم سینمایی «پروین» طراحی و دوخته شده است. تصمیم گرفتیم این لباس را به موزه سینما اهدا کنیم زیرا معتقدیم این مجموعه فرهنگی تاریخی گنجینه مناسبی برای نگهداری آن است. مارال بنی آدم از میان چند لباس این شخصیت در فیلم، آن را انتخاب کردند.

ورزی ادامه داد:گردنبندی که امروز به موزه سینما اهدا می‌شود خود به یک شخصیت و کاراکتر در فیلم تبدیل شده بود و امیدوارم پیش چشم مردم عزیز در کنار دیگر موارد اهدایی به موزه سینما بدرخشد. از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد، محمدرضا شریفی نیا تهیه کننده فیلم ، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی برای حمایت از تولید این فیلم نیز تشکر می‌کنم.

در ادامه بهزاد عبدی آهنگساز فیلم «پروین» نیز گفت: افتخاری برای من بود که برای یکی از مهمترین شخصیت های ادبی این کشور؛ پروین اعتصامی موسیقی بسازم و از این بابت بسیار خوشحالم. این کار سبک و سیاق قدیمی داشته و اثری ارکسترال است که با همراهی گروه کر تولید شده است و در انتها نیز در تیتراژ قطعه‌ای موسیقی شنیده می‌شود که شعر آن را ابوالحسن خان ورزی، عموی محمدرضا ورزی سروده است. من پارتیتور صحنه مرگ پروین را جدا کردم و با احترام آن را به موزه سینما تقدیم می‌کنم.

سپس مارال بنی‌آدم بازیگر نقش «پروین اعتصامی» در این فیلم که برای بازی در این اثر موفق به دریافت سیمرغ بلورین نقش اول زن از چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر شده بود، گفت: از حضور همه عزیزان بسیار تشکر می‌کنم. امروز تولد پروین اعتصامی است و بسیار خوشحالم از اینکه در این روز مهم به تماشای این فیلم می‌نشینیم و می‌توانیم لباس «پروین» را به مجموعه ارزشمند موزه سینما اهدا کنیم. 
وی از دست‌اندرکاران موزه سینما و فیلم برای برگزاری چنین مراسمی تقدیر کرد و ادامه داد: از پدر و مادر عزیزم سپاسگزارم که برای پنجمین بار امروز به تماشای این فیلم می‌نشینند.
سپیده حیدرآبادی مدیر روابط عمومی موزه سینما هم به نمایندگی از این مجموعه، لباس و گردنبند مربوط به این شخصیت را از عوامل این اثر دریافت کرد.
در این مراسم هنرمندانی همچون محمدعلی نجفی، بهزاد عبدی، علی سرابی، علی کریم، پویا امینی، نیما شاهرخ شاهی، مجید توکلی،بابک زرین و… حضور داشتند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین بازی علی پروین در تیم‌ملی ایران
  • نام بردن از هایده و معین به عنوان خواننده مورد علاقه علی پروین و حسن روشن در صداوسیما + ویدئو
  • رونمایی علی پروین از سیم کارت ۷ میلیاردیش در برنامه زنده صدا و سیما + ویدئو
  • ببینید | اعتراف جنجالی علی پروین روی آنتن تلویزیون: خطم را ۷ میلیارد می‌خرند!
  • (ویدئو) نام بردن علی پروین و حسن روشن از هایده و معین در صداوسیما
  • علی پروین روی آنتن: هایده را دوست دارم!
  • علی پروین: خط موبایلم را ۷ میلیارد می‌خرند!
  • امروز با پروین اعتصامی : آن پارسا که ده خَرَد و ملک، رهزن است
  • پروین اعتصامی بانوی ماندگار شعر فارسی
  • شبی برای پروین اعتصامی در موزه سینما