Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بین‌المللی "حمایت از قدس و پایان اشغالگری" امروز چهارشنبه در لبنان آغاز به کار کرد. ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ بین الملل آسیای غربی سیاست خارجی نظرات

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نشست بین‌المللی «حمایت از قدس و پایان اشغالگری» صبح امروز چهارشنبه در لبنان و با حضور رسانه‌های جهان اسلام آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی پیامدها و تاثیرات تصمیم ترامپ بر مسئله فلسطین، سیاست‌های آمریکا در خصوص مسئله فلسطین و راه‌های مقابله با تصمیم ترامپ از جمله محورهای صبح امروز این نشست بود و در نشست بعد از ظهر قرار است به موضوعاتی از قبیل سیاست‌های رسانه‌ای ضروری برای حمایت از  انتفاضه، طرح مقابله رسانه‌ای با تصمیم ترامپ و طرح و نقش رسانه‌های محور مقاومت در رویارویی فعلی پرداخته شده و بیانیه پایانی نیز قرائت شود.

افشای ابعاد، پیامدها و تاثیرات تصمیم ترامپ بر مسئله فلسطین، حمایت از مقدسات اسلامی و مسیحی و دفاع از آن، حمایت از انتفاضه ملت فلسطین و حمایت ملت‌های عربی و اسلامی از آن، تاکید بر ارزش‌های مقاومت برای حمایت از ایستادگی و رویارویی، تبیین مسئولیت موسسات رسانه‌ای و اصحاب رسانه در قبال حمایت از قدس و پایان اشغالگری، همکاری رسانه‌ای برای نشان دادن مظلومیت ملت فلسطین و حمایت از حقوق آنها و تهیه طرح و برنامه کاری رسانه‌ای برای همراهی با انتفاضه ملت مبارز فلسطین و حمایت از آن، از جمله اهداف این نشست بین‌المللی عنوان شده است.

نشست حمایت از قدس و پایان اشغالگری عصر امروز با قرائت بیانیه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

R1396/P36446/S8,90,95/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب

همزمان با آغاز انتفاضه دانشجویان دانشگاه های کشورهای غربی و اروپایی علیه جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دانشجویان لبنانی در دانشگاه های مختلف این کشور در حمایت از مردم فلسطین دست به تظاهرات زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز انتفاضه دانشگاه‌های جهان در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دانشگاه آمریکایی بیروت نیز شاهد تحصن دانشجویان این دانشگاه بود.

 

.

 

دانشجویان این دانشگاه ضمن سر دادن شعار در حمایت از مسجدالاقصی و مقاومت فلسطین از مدیریت دانشگاه خواستار توقف فعالیت شرکت های حامی رژیم صهیونیستی در محوطه دانشگاه شدند.

«شیخ حسن مرعب»، امام جماعت مسجد امام علی (ع) بیروت در سخنانی خطاب به دانشجویان گفت: شما با حمایت از آرمان فلسطین، در حقیقت از لبنان دفاع می کنید، چرا که اگر این دشمن وحشی از مسئله غزه فارغ شود، آنگاه در لبنان به شما رحم نمی کند و فرقی میان مسلمان و مسیحی قائل نخواهد شد.

اعتراضات ضد اسرائیلی به دانشگاه برلین کشیده شدعلل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل




روز خشم دانشجویان لبنانی، علاوه بر دانشگاه آمریکایی بیروت، در دیگر دانشگاه های شمال و جنوب لبنان نیز با حضور گسترده دانشجویان لبنانی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب