Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانکس سازه ای پیش ساخته با کاربری های متفاوتی می باشد که متداول ترین آنها کیوسک های مطبوعاتی می باشند که در فضای شهری نصب و برای توضیع روزنامه ها و مجلات ، خدمات رسانی می کنند. در طی سالیان بیشترین کاربرد این سازه های پیش ساخته محدود به همین دکه های روزنامه فروشی بود تا اینکه روند استفاده از سازه های سیار و فروشگاه های سیار در همه جای جهان گسترش یافته و حتی در بخش مسکونی نیز وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیوسک های فست فود و ایستگاه های سیار بانک ها نمونه های بارزی از این نوع سازه ها بودند.

در کشور ما نیز توجه ویژه به پتانسیل موجود در فضای شهری برای خدمات بانکی و یا ایجاد فروشگاه ها و فست فود های کوچک در معابر عمومی جلب شد و نیاز به تغییر و گسترش امر پیش ساختگی احساس می شد.گروه مهندسین راه کوشش با برند تجاری کانکس راکو تشکیل شد و به طراحی اختصاصی کانکس برای هر کاربری بصورت اختصاصی نمود و نمونه های متعددی در ابعاد مختلف و با امکانات متفاوت و تخصصی را طراحی و تولید نمود.

این گروه کاری خیلی زود توانست توجه بانک ها و ارگان های مختلف را به خود جلب کرده و بسیاری از سازمانها بخصصوس زیبا سازی شهری را به فکر تغییر در نمای کیوسک های خدمات شهری بیندازد.از مهمترین دلایل موفقیت این محصولات توجه به نمای ظاهری در جهت بهبود نمای شهری ، دوام و پایداری سازه ، نورپردازی و توجه به نیاز های اصلی هر کاربری به همراه بهینه سازی قیمت کانکس می باشد تا هزینه تمام شده محصول برای خریدار مقرون بصرفه باشد.

کانکس راکو خیلی زود به کاربری مسکونی نیز وارد شده و خانه های قابل حمل یا همان ویلای پیش ساخته را نیز در طرح ها و ابعاد مختلف روانه بازار کرد که تمامی امکانات یک واحد مسکونی را دارا بوده و به راحتی می توان آن را از جایی به جای دیگر بدون نیاز به تخلیه اثاثیه داخل آن جابجا نمود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی گفت: از این رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روزجهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲