Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:57:41 GMT

برترین قصه گوهای نوجوان ایرانی شناخته شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۸۸۹۰

برترین قصه گوهای نوجوان ایرانی شناخته شدند

خبرگزاری شبستان: برگزیدگان بخش نوجوان بیستمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش خبذگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات داوران بخش «نوجوان» اسامی آثار برگزیده و قابل تقدیر بیستمین جشنواره‌ی قصه‌گویی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، سیدعلی کاشفی‌خوانساری، علی خانجانی و مژگان خلیل‌پور پس از بررسی 48 اثر راه یافته به مرحله منطقه‌ای این جشنواره، 10 اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند و سه اثر را شایسته‌ی تقدیر دانستند.

بر همین اساس، «ماهانا آقاداوودی» با قصه «هرچی خدا بخواد همون می‌شه» از اصفهان، «عسل اعظمی» با قصه «سنگ صبور» از آذربایجان شرقی، «ساجده قاسمی» با قصه «گنج بد» از یزد، «سجاد اسماعیلی» با قصه «زبان حیوانات» از یزد، «سیده مکیه بهرسی» با قصه «رستم و اشکبوس» از بوشهر، «فاطمه نوایی» با قصه «یک مشت و نیم مشت» از گیلان، «محمدرضا برومند» با قصه «گروفالو» از تهران، «مریم علیمردانی» با قصه «پیشی تنها» از گلستان، «فائزه امیری» با قصه «بیژن و منیژه» از کرمانشاه و «حامد بهرامی» با قصه «کرم و شاه اردشیر» از چهارمحال و بختیاری برگزیدگان این جشنواره‌اند.

این قصه‌گویانِ نوجوان از 1 تا 5 بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برای مخاطبان قصه خواهند گفت و در مراسم پایانی جوایز خود را دریافت می‌کنند.

ضمن آنکه لوح تقدیر «زهرا میراحمدی» با قصه «کرسی بی‌بی خورشید» از چهارمحال و بختیاری، «فرشته بابایی» با قصه «گردآفرید» از لرستان و «امیرخادم مسعودی» با داستان «سهراب و گردآفرید» از بوشهر (شایستگان تقدیر این بخش) برای آنان ارسال خواهد شد.

گفتنی است در دور نخست این مسابقه 3174 اثر به دبیرخانه‌ی بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شده بود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی