Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رانت خواری، فساد و تبعیض فرصت طلبان ۴ درصدی زمینه سوء استفاده ضد انقلاب را فراهم کردو نگرانم اینها پس از نشستن غبار اغتشاشها باز هم مطالبات مردم را نبینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، دکتر محمدباقر قالیباف که برای بازدید از اقدامات گروه‌های جهادی در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه به روستاهای این استان سفر کرده بود، با اشاره به آشوب‌های چند روز اخیر به خبرنگار مرصاد  گفت: انباشت مشکلات اقتصادی، معیشتی و آسیب‌های اجتماعی باعث نارضایتی مردم شده است و فسادها و سوءاستفاده، رانت‌خواری و رفتارهای تبعیض آمیز کسانی که من به آن‌ها می‌گویم «فرصت طلبان 4 درصدی» سبب شده احساس تبعیض، بستری اجتماعی ایجاد کند برای سوءاستفاده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اغتشاشات چند روز اخیر دیدیم که دشمن  چگونه اعتراضات به حق مردم را به سمت اغتشاش و ناامنی سوق داد. ضدانقلاب نشان داد، هرچه تا حالا شعار مردم داده است فریبی بیش نبوده است. کدام مردم‌دوستی؟ ناامنی ایجاد می کنند، کسب و کار مردم را مختل می کنند به اموال عمومی آسیب می زنند و پرچم کشور را به آتش می‌کشند. 

وی با اشاره به شرایط خاص موجود تصریح کرد: امروز شرایط به گونه‌ای است که باید با یکپارچگی ملی در برابر این آشوب‌گری‌ها ایستاد. من بر این باورم که هرگونه سیاسی‌کاری و تسویه حساب جناحی و سیاسی، خلاف مصلحت و منافع مردم و کشور است. 

قالیباف تاکید کرد بعد از رفع اغتشاش باید زمینه این فرصت‌طلبی‌ها را، که همان مشکلات معیشتی است، برطرف کرد. من نگرانم که مشکلات و مطالبات اصلی مردم در این فضای ایجاد شده فراموش شود، لذا همه باید بعد از آرام شدن فضا، از واقعیت های جامعه دور نشویم و در حل مسائل مردم  تعلل نکنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

ماموستا داود جاوید سین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به آیه 194 سوره مبارکه بقره اظهار داشت: بر اساس این آیه شریفه، اگر کسی به حریم دیگری تجاوز کند دیگری نیز می‌تواند در مقام دفاع و گرفتن حق خود، مقابله به مثل کند.

وی تصریح کرد: براساس کنوانسیون 1961 سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک یک سرزمین در مقابل هرگونه تعرض و تجاوز مصونیت دارند و این مصونیت مورد پذیرش بین‌المللی است و هر گونه تجاوز به حریم سفارتخانه یک سرزمین که بخشی از سرزمین و حریم امنیتی آن کشور است در صورتی که مورد تجاوز به ویژه نظامی قرار گیرد براساس مقررات بین‌المللی، آن کشور از دفاع مشروع برخوردار است.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق آذربایجان‌غربی گفت: رژیم سفاک، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در 13 فروردین امسال طی حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق هفت نفر از مستشاران پرافتخار و پرصلابت نظامی ایران را به درجه رفیع شهادت رساند و بنابراین در یک اقدام تلافی‌جویانه، نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان ایران در حمله موشکی و پهبادی به اهداف نظامی این رژیم جعلی حمله کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انتقام سخت زمینه‌ساز نابودی هر چه زودتر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کرده و مرهمی بر رنج‌ها و دردهای ملت مظلوم غزه و فلسطین باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد