Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: فاز سوم سنگفرش چهارباغ عباسی حدفاصل خیابان آمادگاه تا میدان انقلاب به زودی در ماه جاری آغاز می‌شود.

حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پیاده‌ راه سازی چهارباغ عباسی در قالب طرح احیاء دولتخانه صفوی در دستور کار شهرداری قرار دارد، دولتخانه صفوی حدفاصل میدان امام (ره) تا محور چهارباغ بوده که بر اساس برنامه ریزی ابتدا میدان امام(ره) و خیابان‌های اطراف آن همچون خیابان‌های سپه و حافظ به پیاده‌راه تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سنگفرش محور چهارباغ عباسی به طول ۱۱۰۰ متر در شش فاز تعریف شد تا خللی در هسته مرکزی شهر ایجاد نشود، که فاز اول آن در ضلع شرقی چهارباغ از ۱۶ فروردین ماه امسال کلید خورد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: تاکنون فاز اول و دوم این طرح در ضلع شرقی محور چهارباغ عباسی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی و از خیابان شیخ بهایی تا آمادگاه تکمیل شده است و به زودی در ماه جاری نیز سنگفرش فاز سوم آن حدفاصل خیابان آمادگاه تا میدان انقلاب آغاز می‌شود.

جعفری با بیان اینکه تاکنون ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سنگفرش چهارباغ عباسی تا سال آینده تکمیل می‌شود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی