Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@23:09:10 GMT

دو رکورد «استرلینگ» در لیگ جزیره

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۹۶۱۰

دو رکورد «استرلینگ» در لیگ جزیره

هافبک تهاجمی منچسترسیتی موفق شده که زودترین و دیرترین گل این فصل لیگ برتر فوتبال انگلیس را به ثمر برساند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از دیلی میل، رحیم استرلینگ که در این فصل زیر نظر پپ گواردیولا پیشرفت بسیار خوبی داشته است، دیشب (سه‌شنبه) موفق شد در ثانیه ۳۸ دروازه‌ واتفورد را باز کند تا زودترین گل فصل لیگ برتر انگلیس را به ثمر رسانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرلینگ در بازی برابر بورنموث همچنین موفق شد در ‌دقیقه ۶ + ۹۰ گلزنی کند و تیمش را به سه امتیاز ارزشمند برساند تا دیرترین گل لیگ برتر انگلیس هم به نام او ثبت شود.

استرلینگ که از لیورپول به منچسترسیتی آمد، این فصل گل‌های بسیار مهمی برای تیمش به ثمر رسانده و یکی از دلایل صدرنشینی مقتدرانه منچسترسیتی محسوب می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد

به گزارش "ورزش سه"، ژو آلوز، فوتبالیستی که زمانی پیراهن منچسترسیتی و اورتون را در لیگ برتر می‌پوشید، اخیراً به دلیل امتناع از پرداخت نفقه به همسر سابقش، مایارا کویدرولی، دستگیر شد.

مطابق گزارش روزنامه سان انگلیس، این فوتبالیست برزیلی 37 ساله در شرایط عجیبی دستگیر شده است. او مجبور شد از اتوبوس تیم فعلی خود یعنی آمازوناس برزیل، پیاده شود و بلافاصله توسط پلیس بازداشت شد. او قرار بود در بازی تیمش شرکت کند اما سر از بازداشتگاه درآورد.

آرتور ماتیاس، وکیل این بازیکن، به سان گفت:"به دلیل بدهی قدیمی، در یکی از شهرهای ایالت باهیا حکم بازداشت او صادر شد. این بدهی بدون شک تسویه خواهد شد و ما امیدواریم که او آزاد شود."

ژو آلوز در مجموع هشت فرزند دارد، دو فرزند او از کلودیا سیلوا، همسر فعلی‌اش، هستند او شش فرزند دیگر هم دارد.

زمان حضور ژو آلوز در لیگ برتر به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. او در تابستان 2008 از زسکا مسکو در ازای 24 میلیون یورو به منچسترسیتی پیوست و جزو اولین خرید بزرگ این باشگاه از زمان انتقال به مالکان قطری بود.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • چیرو ایموبیله به رکورد 250 گل و پاس گل در سری آ رسید
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)