Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@10:56:54 GMT

اغتشاش گران از جنس مردم نبودند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۹۹۰۱

اغتشاش گران از جنس مردم نبودند

محمد رحیم نوروزیان در رابطه با اغتشاشات اخیر در شهر مشهد در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: تنها اغتشاشی که در مشهد برگزار شد دو شب گذشته بود که با مدیریت بسیار خوب نیروهای انتظامی مشکلی به وجود نیامد.

وی با بیان این که اغتشاشگران در صدد اخلال و مشکل سازی در شهر بودند، گفت: اغتشاشگران چهار موتور و یک ماشین از نیروی انتظامی را آتش زدند که خوشبختانه عوامل این اغتشاش بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری عوامل اصلی اغتشاشات/وضعیت شهر مشهد آرام است

فرماندار مشهد همچنین گفت: عوامل اصلی اغتشاشات اخیر مشهد دستگیر شده و در حال حاضر وضعیت شهر مشهد آرام است.

نوروزیان با اشاره به این موضوع که اغتشاشگران از مردم عزیزمان نبودند، تصریح کرد: حدود 65 درصد از افراد اغتشاشگر عده ای غافل هستند که سنشان زیر 25 سال بوده که دچار هیجان شده بودند.

وی افزود: در شهری مانند مشهد به دلیل گستردگی ای که دارد افراد مختلفی در آن زندگی می کنند که ممکن است برخی با انگیزه های مختلف برای مردم مشکل ساز شوند.

نیروی انتظامی با مدارا رفتار کرد

فرماندار مشهد گفت: نیروی انتظامی با مدارایی که در رفتار خود در مقابل اغتشاشگران داشت آنها را دستگیر کرد زیرا برخی از این افراد فریب خورده بودند؛ بحمدالله در مشهد هیچ آسیبی به شخصی نرسیده است.

نورزیان تصریح کرد: واقعیت آن است که افرادی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را که صدها هزار شهید پای آن کشته و خون شان ریخته شده است پایین کشیده و آتش زده اند البته که این افراد از جنس مردم نبوده و مردم عزیز کشورمان از چنین افرادی متنفر هستند.

وی گفت: کسی که ماشین آتش نشانی را بر روی مردم می اندازد یا مردم را به گلوله می بندد از جنس مردم نبوده و فقط باید با آنها برخورد شدید و قانونی شود.

برگزاری راهپیمایی در مشهد برای مقابله با اغتشاشات اخیر

فرماندار مشهد با اشاره به راهپیمایی مردم این شهر برای اعلام انزجارشان از اغتشاشات اخیر گفت: فردا پنجشنبه 14 دی ماه قرار است مردم عزیز در مشهد علیه اقدامات وحشیانه ای که در سراسر کشور رخ داده است راهپیمایی و تجمع کنند و انزجار خود را از این اغتشاشات اعلام کنند.

وی در رابطه با ساعت و مسیر راهپیمایی گفت: مردم مشهد ساعت 9 صبح فردا در میدان شهدا تجمع کرده و سپس به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) راهپیمایی خواهند کرد.

901/900

محمد رحیم نوروزیان مشهد اغتشاش دستگیری فرماندار نیروی انتظامی راهپیمایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید حسنوند گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم اهواز در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی - همه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خ امام و خ صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خ وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد.

وی خبر داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس- خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6097645

دیگر خبرها

  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)