Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@14:02:57 GMT

بازیگر زن معروف به زودی مادر می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۰۹۹۱۸

بازیگر زن معروف به زودی مادر می شود

رکنا: فریبا نادرى بازیگر سینما و تلویزیون، در کنار همسرش عکسی را منتشر کرد که نشان می داد این زوج به زودى صاحب فرزند خواهند شد.

فریبا نادری بازیگری که بیشتر در تلویزیون دیده شده به تازگی و هشت سال بعد از مرگ همسر اولش مسعود رسام با مهرداد طباطبایی ازدواج کرده است. همسر فریبا نادری از فعالان حیطه لبنیات و جزو مدیران شرکت لبنیات سحر است؛ همان شرکتی که با برند «روزانه» شناخته میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی به تازگی در گفتگویی مدعی شده است که تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش را ندیده بود؛ درست شبیه همان ادعایی که تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری درباره وی مطرح کرده بود. مهرداد طباطبایی گفته است: واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلمهایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد. البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلمهای خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان همدان

مسئول امور موزه ها و بناهای تاریخی استان همدان گفت: استان همدان دارای ۲۱ موزه است که هشت موزه با نظارت مستقیم میراث فرهنگی در همدان و ۱۳ موزه به صورت مشارکتی در استان اداره می شود.

امیرحسین فریبا گفت: موزه های زیر نظر این اداره کل شامل موزه هگمتانه، آرامگاه بوعلی سینا، موزه تاریخ و فرهنگ در ملایر (لطفعلیان)، موزه تاریخ و فرهنگ تویسرکان، اسدآباد، نهاوند، موزه حمام حاج آقا تراب نهاوند و موزه شهدا نهاوند است.

فریبا گفت: قرار است به زودی یک موزه به تعداد موزه های استان در شهرستان نهاوند اضافه شود.

او گفت: موزه ها در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ برای بازدید گردشگران از ۱۰ صبح تا ۲۱ شب دایر است.

مسئول امور موزه ها و بناهای تاریخی استان همدان گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با ماه رمضان چون نوروزخوانی، سحرخوانی، اجرای بازی‌های بومی محلی، ایستگاه هنری ویژه کودکان، کارگاه‌های زنده صنایع‌دستی و نمایشگاه‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی از جمله برنامه‌های جنبی موزه‌های دولتی استان در میزبانی از مسافران نوروزی است.

فریبا گفت: بیشترین بازدید گردشگران در فروردین سالجاری از موزه ها، مربوط به موزه آرامگاه بوعلی سینا با ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ نفر است.

او گفت: همزمان با ۲۸ اردیبهشت‌، روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی، بازدید از موزه‌ها، پایگاها و بناهای تاریخی زیر نظر این وزارتخانه، رایگان شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کتاب «آسید علی آقا» به چاپ ششم رسید
  • عکسی زیبا و بهاری که بهنوش طباطبایی منتشر کرد
  • ورود شرکت لبنیات مانیزان به بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران
  • این نوع لبنیات ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد
  • عکس| مادر زیبای ارسلان قاسمی، بازیگر سریال چشم باد
  • بهتاش فریبا: استقلال عاقلانه بازی می‌کند نه دفاعی
  • فریبا: استقلال عاقلانه بازی می‌کند نه دفاعی
  • همه‌چیز درباره غیب کیت میدلتون؛ هیچ‌کس او را هنگام خروج از بیمارستان ندیده است!
  • (ویدیو) جمله عجیب مجری خطاب به طلبه روی آنتن تلویزیون: طلبه به این شیطونی ندیده بودم!
  • افزایش ۱۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان همدان