Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز لرستان ،جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم بصیر و ولایی لرستان  امروز با حضور آگاهانه خود ،وحدت و انسجام را به نمایش گذاشتند و توطئه ها و نقشه های  شوم دشمنان را نقش برآب کردند.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی امروز در جمع راهپیمایان خرم آبادی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است مردم را در مقابل نظام و انقلاب اسلامی قرار دهند افزود: مسئولان باید با روحیه جهادی وپیروی از ولایت خدمتگزار مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه  جوانان مراقب فتنه  کاخ نشینان غرب وحمله موریانه دشمن باشند گفت:دشمنان باید بدانند که این ملت، جان می دهند اما هرگز از نظام،رهبری  و  ولایت جدا نمی شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت های اهالی رسانه نشست.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078462 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست