Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، در این مراسم باشکوه که از میدان مولوی تا چهارراه سلمان فارسی برگزار شد مردم انقلابی و با بصیرت اهواز ضمن شرکت در راهیپمایی و بیعت مجدد خود را با مقام معظم رهبری و آرمان های والای انقلاب اسلامی ، انزجار خود را از آشوب گران اعلام کردند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در این اجتماع پس از راهپیمایی و در جمع مردم انقلابی اهواز با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهیپمایی شکوه وحدت گفت : این حماسه بزرگ نشان دهنده ی وفاداری ، رشد و بلوغ سیاسی ، آگاهی و درایت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری افزود : این راهیپمایی باشکوه نشان داد ، مردم ، اقوام و عشایر غیور خوزستان در اوج کمال ، برادری و اخوت هستند .
وی با اشاره به اینکه شما مردم بصیر با حضور حماسی خود دل خانواده ی معظم شاهد را شاد کردید ادامه داد : اینجا اعلام می کنیم این مردم وفادار ، میثاق و بیعت مجدد خود را با رهبری معظم انقلاب اعلام کرده و به دشمنان ملت ایران از جمله آمریکا ، اسرائیل و رژیم آل سعود اعلام کردند هیچگاه از حمایت انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید .
نماینده ولی فقیه در خوزستان با محکومیت فتنه انگیزی آشو بگران در چند روز اخیر در برخی مناطق کشور و استان خوزستان اظهارداشت : رژیم آل سعود بداند ، آروزی کشاندن درگیری به داخل ایران را به گور می برد.
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه همه ی ما خدمتگزار ملت ایران هستیم گفت : مردم خوزستان همچون گذشته در راه دفاع از انقلاب و آرمان های والای این انقلاب بزرگ آماده هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۰۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)

سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر پذیرای استقلال خوزستان بود که در پایان 90 دقیقه این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دانلود (69MB)

دیگر خبرها

  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)