Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ثمانه نزد پلیس ادعا کرد درخانه فیلم تماشا می کرد که 2 مرد نقابدار وارد شدند.

روز 23 آذرماه امسال و از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، وقوع یک  آدم ربایی و ربایش پسری 18 ساله به کلانتری 125 یوسف آباد اعلام شد . 

به گزارش گروه جنایی رکنا، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آدم ربایی" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مادر فرد ربوده شده با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " داخل خانه در حال نگاه کردن فیلم بودم و پسرم به نام امیرعلی نیز در داخل اتاق خوابش در حال استراحت بود که در همین زمان با باز شدن در خانه ، دو نفر با صورت پوشیده وارد خانه شدند . مرا گرفتند و دست و پایم را بستند ؛ این دو نفر در ادامه به سراغ پسرم در داخل اتاق خواب رفتند ... و پس از مجروح کردن وی با چاقو و در حالیکه به علت خونریزی شدید بیهوش شده بود ، او را داخل پتو قرار داده و با خودشان از خانه خارج کردند " . 
این زن در همان تحقیقات اولیه صراحتا عنوان داشت که ربوده شدن پسرش توسط همسر سابقش انجام شده است ؛ با معرفی همسر سابق شاکیه به عنوان یکی از مظنونین پرونده ، کارآگاهان به تحقیق از وی پرداخته و با توجه به دلایل و مستندات بدست آمده ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که همسر سابق شاکیه به هیچ عنوان در ربوده شدن پسرش دخالتی نداشته است . 


کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی که در تحقیقات پلیسی به برخی اظهارات و تناقضات زن جوان رسیده بودند ، در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی مردی به نام ناصر 41 ساله شدند که از مدتی پیش با زن جوان آشنا شده است . 
ناصر به عنوان راننده مسافرکش در منطقه باغستان کرج شناسایی همان روز  دستگیر و در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد که پیشنهاد ربوده شدن "امیرعلی" توسط مادرش مطرح شده و او نیز صرفا به واسطه ی اصرار مادرِ امیرعلی موضوع آدم ربایی را با فرد دیگری به نام مجید - از فروشندگان موادمخدر در شهرستان کرج - مطرح و نهایتا آدم ربایی توسط سه تن از دوستان مجید ( خریداران موادمخدر ) انجام شده است . 
با اعتراف صریح ناصر ، دستگیری مادر امیرعلی به نام "ثمانه" (46 ساله) در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که او جهت پیگیری پرونده ی ربوده شدن پسرش به دادسرای ناحیه 27 تهران رفته است که بلافاصله موضوع اعترافات ناصر به بازپرس پرونده اعلام و ثمانه نیز در همان شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران بازداشت شد . 
تنها با گذشت دو روز از زمان دستگیری ثمانه و ناصر ، امیرعلی نیز توسط ربایندگان رها می شود تا شاید به این ترفند ، مانع از تعقیب و دستگیری خود توسط پلیس شوند . 


با شناسایی ناصر ( 23 ساله ) به عنوان یکی از فروشندگان موادمخدر در شهرستان کرج ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با اخد نیابت قضایی به این شهرستان اعزام شده و روز 12 دیماه موفق به دستگیری وی شدند . 
"ناصر" در همان تحقیقات اولیه صراحتا به طراحی آدم ربایی و پیشنهاد آن به سه تن از مصرف کنندگان موادمخدر در ازای دریافت تنها دو میلیون تومان اعتراف کرد . 
با شناسایی حمیدرضا ، سیف الله و عباسعلی ( هر سه  18 ساله ) به عنوان دیگر متهمین پرونده آدم ربایی ، مخفیگاه آنها در منطقه باغستان و همچنین یک قهوه خانه واقع در منطقه تفریحی آتشگاه شناسایی و هر سه نفرشان طی دو عملیات جداگانه  دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند . 
سرهنگ حمیدرضا یاراحمـدی ، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهمین پس از دستگیری ، با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند " .

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی با چاشنی رمز ارز

سردار علی ولیپور گودرزی روز دوشنبه گفت: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رفت و گفت، سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشت و تلفن همراهش خاموش شد؛ ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده است و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به‌ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال را درخواست کرد.

وی ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به‌سمت بیمارستان رسول اکرم (ص) رفته بوده است که در آنجا تلفن همراهش خاموش می‌شود.

وی افزود: تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که سه مرد جوان با یک خودروی پژو۴۰۵ ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ضرب‌وشتم وی اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

سردار گودرزی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته است و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد از سوی دیگر اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو۴۰۵ در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت، نیما قرار بود برای برطرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر به حساب آنها واریز کند، اما این کار را نکرد و زمانی که آن سه مرد جوان از دریافت پول ناامید شدند اقدام به آدم‌ربایی کردند.

وی افزود: در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک‌قدمی بازداشت آنهاست گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به‌سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل با اتوبوس میان‌شهری به تهران آمد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت یادآور شد: پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری سه مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر