Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@05:45:10 GMT

قیمت خرید برنج پر محصول از کشاورزان مازندران

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۰۶۱۶

قیمت خرید برنج پر محصول از کشاورزان مازندران

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قیمت خرید توافقی برنج پر محصول از کشاورزان را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، براساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، خرید برنج پرمحصول شیرودی و ندا در استان مازندران توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 آغاز شد. مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: از امروز چهارشنبه 13 دیماه ؛ این شرکت آماده تحویل گرفتن برنج پرمحصول تولید سال زراعی جاری و عاری از آفت زنده، از کشاورزان مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد جعفری افزود: برنج پرمحصول شیرودی بر اساس 8 درصد شکستگی از قرار هر کیلو 54 هزار و 500 ریال و برنج های ندا و نعمت هرکیلو 48 هزار و 500 ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری می شود. وی همچنین تاکید کرد: برنج های تحویلی کشاورزان تا 15 درصد شکستگی قابل قبول می باشد و بیشتر از 8 درصد شکستگی براساس جدول ارائه شده از قیمت کسر خواهد شد. مهندس جعفری در ادامه تصریح کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 از تحویل محموله های اختلاط ارقام و برنج های خارجی جلوگیری بعمل می آید. مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 خاطر نشان کرد: خرید برنج پرمحصول در 2 مرکز ملکی شرکت غله، سیلوی شهید میرزاپور نکا و انبار بابل (انبار قندوشکر سابق) واقع در جاده گنج افروز آغاز می شود و کشاورزان استان با در دست داشتن معرفی نامه از سوی سازمان جهاد کشاورزی که شامل اطلاعاتی از قبیل مقدار تولید ، رقم و میزان سطح زیر کشت می باشد به این مراکز مراجعه کنند. جعفری تاکید کرد: پرداخت وجه صرفا به حساب کشاورزان معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی واریز می گردد و خرید از دلالان و واسطه های بخش کشاورزی صورت نخواهد پذیرفت. وی در پایان اظهار داشت: انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو تا 15 بهمن ماه سالجاری آماده تحویل گرفتن برنج از کشاورزان مازندرانی هستند. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۷ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۷۰ متری در محله زمزم ، حداقل باید۲.۵ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۷» تهران را بررسی می کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۳ متری در منطقه ۱۷ محله خزانه تهران با عمر ۵ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۷) عمر ساختمان قیمت هر متر (تومان)
آذری ۱۳۹۵ ۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فلاح - شاندیز ۱۳۹۲ ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
امام‌زاده حسن ۱۳۹۷ ۴,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
باغ خزانه ۱۳۹۸ ۴,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بلورسازی ۱۳۹۶ ۵,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جلیلی ۱۴۰۳ ۴,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
زمزم ۱۴۰۱ ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
زهتابی ۱۳۹۱ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سجاد - فلاح ۱۳۹۵ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
گلچین ۱۴۰۲ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان