Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی بیانیه ای از اصحاب فرهنگ و هنر برای حضور در راهپیمایی ۱۴ دی ماه دعوت نمود.

به گزاش خبرگزاری شبستان از مشهد، سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی بیانیه ای از اصحاب فرهنگ و هنر برای حضور در راهپیمایی ۱۴ دی ماه دعوت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به شرح ذیل است:

در آستانه چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر فکر پلید و ناپاک آمریکا و اسرائیل و منافقین کوردل که عدد و ابزار بی مقدار مقاصد شوم صهیونیزم و امپریالیسم است، به خیال خام و باطل خود مبنی بر تضعیف استقامت و پایداری ملت ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام، آتش گردان فتنه ای سازمان یافته از سوی سلطه گران فاسد جهانی و به یاری نظام سلطه رسانه ای غرب گردید و به خیال باطل خود قصد سوء استفاده از مطالبات صنفی و اقتصادی مردم را داشتند و با موج سواری بر جریان نقد و مطالبات معیشتی و اقتصادی داخلی، قصد برپایی فتنه و اغتشاش داشتند که به حول و قوه الهی و به پشتوانه بیداری و بصیرت ملت توانمند ایران اسلامی نقش هایشان نقش بر آب گردید و کانون این شکست مجدد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در حماسه حضور میلیونی مردم در همه شهرهای ایران اسلامی در نهم دی ماه ۹۶ متبلور گردید.

 

در ادامه این حرکت مبتنی بر بصیرت و در تداوم خط پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب و پاسداری از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون و به احترام پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، در تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای امام راحل(ره) مردم ولایتمدار استان در اقدامی خودجوش با حضور پر شور در راهپیمایی روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه ۹۶ یک بار دیگر خط بطلان به دخالت فتنه جویانه رژیم های سلطه گر جهان می کشند و ضمن ابراز انزجار خود از اغتشاشگران و فتنه انگیزان، از اهالی فرهنگ، هنر، رسانه، فعالان قرآنی و کانونهای فرهنگی هنری مساجد دعوت می نمایم به این حرکت مردمی، آگاهانه و با بصیرت بپیوندند و همچون همیشه که آگاه به رسالت فرهنگی هنری خود در مسیر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند همه تلاش خود را معطوف نمایند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درباره همکاری‌های فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم‌های سینمایی مشترک و برگزاری هفته‌های فرهنگی دو کشور پیش‌بینی و مذاکره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اسماعیلی افزود: ‎سریلانکا کشوری با سابقه تمدنی کهن که از نقاط کلیدیِ جنوب آسیاست و نه تنها گروه‌های مسلمان در آن حضوری چشمگیر دارند، بلکه جمعیتی از پارسیان هند نیز در آن سکونت دارند.

وی همچنین گفت: گسترش روابط همه‌جانبه با سریلانکا همواره از اهداف مهم ایران است و انعقاد تفاهم‌نامه‌های جدید در این سفر نشان داد کوشش‌های ‎دولت مردمی برای گسترش عمق راهبردی کشورمان کارساز بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ۵ سند جدید همکاری در حوزه‌های فرهنگ، علم، رسانه، ورزش و جوانان امضا کردیم و این اسناد همکاری‌های جدید ایران و سریلانکا، همکار‌ی‌های گسترده رسانه‌ای، سینمایی، جهانگردی و کتابخانه‌ای را در برمی‌گیرد که تکمیل‌کننده زنجیره‌ای از اقدامات سازنده قبلی است.

اسماعیلی همچنین گفت: هم در پاکستان و هم در سریلانکا کوشش کردیم که سندهای همکاری، برخلاف سالهای گذشته که اغلب دربرگیرنده کلیات و رویکردها بود، ناظر به جزییات تعاملات مشترک نیز باشد، چون باید بتوانیم چگونگی پیشرفت آن‌ها را اندازه‌گیری کنیم و همچنین، به ارزیابی نحوه کاربردی شدن تفاهم‌نامه‌ها بپردازیم.

اسناد همکاری‌های جدید ایران و سریلانکا که در حضور روسای جمهور امضا شد، همکار‌ی‌های گسترده رسانه‌ای، سینمایی، جهانگردی، کتابخانه‌ای و… را در برمی‌گیرد که تکمیل‌کننده زنجیره‌ای از اقدامات سازنده قبلی است. در پاکستان نیز در زمینه فرهنگ و دیگر موضوعات، پیشرفت‌های چشمگیری به دست آمد.

با دستاوردهای سفر آیت‌الله رئیسی به دو سرزمین استراتژیک در غرب و جنوب آسیا، طراحی یک سامانِ فرهنگی جدید در منطقه آغاز شده که پیش از این شاهد آن نبودیم.

همچنین دستگاه دیپلماسی_فرهنگی ما به طور دائمی، گسترش پدافند_فرهنگی علیه رژیم صهیونیستی را با همکاری کشورهای همسو دنبال می کند.

استقبال  مجامع مردمی، گروه‌های گوناگون مذهبی و اندیشمندان تراز اول در هر دو کشور از آقای رئیس جمهور، شگفتی این سفر بود.

این اقبال بی‌نظیر نشان داد که سرمایه_معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان رو به فزونی است؛ سرمایه‌ای که برای امنیت جهانی ایران بسیار ارزشمند است."

 

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد