Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:00:06 GMT

مهم‌ترین نقل‌ و انتقالات در والیبال اروپا

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۱۰۸۳۵

مهم‌ترین نقل‌ و انتقالات در والیبال اروپا

در مهم‌ترین فصل نقل‌ و انتقالات در والیبال اروپا، بنجامین تونیوتی برای چهارمین سال با زاکسا تمدید کرد و میلوش نیکیچ به زارعت بانک پیوست.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در بازار گرم نقل‌ و انتقالات بازیکنان و مربیان والیبال در اروپا در روزهای اخیر چند قرارداد پر سر و صدا بسته شد.

از مهم‌ترین قراردادها می‌توان به تمدید قرارداد بنجامین تونیوتی، پاسور تیم زاکسا لهستان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پاسور ۲۸ ساله و فرانسوی با تمدید قراردادش هم خیال مدیران و هواداران زاکسا را راحت کرد و هم برای چهارمین سال پیاپی در این تیم و در پلاس لیگا توپ خواهد زد.

تونیوتی پس از این انتقال از تاثیر تمدید قرارداد سم درو، بازیکن بلژیکی زاکسا و دوست صمیمی‌اش بر ماندن در این تیم لهستانی خبر داد .

لیگ ترکیه هم که جزو لیگ‌های برتر اروپا و جهان به حساب می‌آید همواره در نقل‌ و انتقالات توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند. تیم زراعت بانک در تعطیلات سال نو میلادی دست به تغییرات زیادی زده است و در نخستین گام میلوش نیکیچ، دریافت کننده قدرتی و ملی‌پوش صربستان را به خدمت گرفت و با این انتقال، خبرها حاکی از آن است که بارتوش کورک ،ملی‌پوش لهستانی از این تیم جدا می‌شود.

زراعت بانک همچنین تومیسلاو کاسکویچ ، والیبالیست اهل کرواسی که به دنیا آمده بوسنی است را به خدمت گرفت . این بازیکن ۳۹ ساله که در سال ۲۰۱۴ پاسپورت ترکیه‌ای هم گرفته است پس از ۱۰ سال دوباره به تیم سابقش بازگشت.

یکی دیگر از مهم‌ترین نقل‌ و انتقالات ، قطع همکاری کوین لی روکس با دینامسکو و پیوستنش به رن فرانسه بود. رن که این روزها حال و روز خوشی در لیگ فرانسه ندارد و با دو برد در رده‌های انتهایی جدول قرار دارد با جذب لی روکس به دنبال بازگشت به جدول رقابت‌ها است. این بازیکن فرانسوی پس از پنج سال این بار در پست پشت خط زن در لیگ کشورش توپ خواهد زد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!

لیگ ملت‌های والیبال از یک خرداد آغاز می‌شود و لیست تیم ملی ایتالیا برای این مسابقات اعلام شده است.

طرفداری | لیست تیم ملی والیبال ایتالیا اعلام شد.

لیگ ملت‌های والیبال 2024 از اول خرداد آغاز می‌شود و تیم ملی ایران هم در این رقابت‌ها حضور دارد. ایتالیا چند روز مانده به شروع بازی‌ها، لیست خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

در این بین فرانچسکو سانی، قدرتی‌زن 22 ساله آمریکایی در لیست تیم ملی والیبال ایتالیا دیده می‌شود. این بازیکن تابعیت ایتالیا را دارد و در تیم ورنا توپ می‌زند.

پاسورها: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، پائولو پورو و مارکو فالاسچی

سرعتی‌زن‌ها: گالاسی، آنزانی، روسو، لئوناردو موسکا، سانگوینتی، کورتزیا، ویتلی، کانسکی و دی‌مارتینو

قدرتی‌زن‌ها: میکلتو، دنیله لاویا، توماساو رینالدی، ماتیا بوتولو، فرانچسکو سانی، رچینه، گاردینی و لوکا پورو

پشت خط‌زن‌ها: یوری رومانو، جولیو ماگالینی، بوولنتا، جیرونی و سالا

لیبروها: فایبو پالاسو، گاگینی، لائورنزانو و دامیانو کاتانیا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!