Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ استاندار مرکزی در مراسم سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام خمینی (ره) گفت: مهمترین دارایی یک کشور نیروی انسانی آن است و کار دشواری که گزینشگران در این خصوص برعهده دارند پیوند بین منافع جمهوری اسلامی با منابع انسانی شایسته است.

آقازاده افزود: هسته‌های گزینش در کشور یک خروجی کاملا بی طرف هستند و باید گزینشگران در این خصوص رعایت امانت و حفظ آبروی افراد گزینش شده را به جا آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بروز رسانی اطلاعات گزینشگران با استفاده از اموزش و تبادل اطلاعات و تجارب مفید سایر هسته‌های گزینش در جهت بالابردن عملکرد این نهاد نیز ضروری است.

استاندار مرکزی ادامه داد: بنابر اعلام هسته گزینش کشور، استان مرکزی یکی از بهترین‌ها در امر گزینش شناخته شده است.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از ۱۸۰ گزینشگر برتر استان مرکزی از ۱۵ گزینشگر به صورت نمادین تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

تجلیل از گزینشگران برتر استان مرکزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۱۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سلسله نشست‌های فراگیر آسیب شناسی با عنوان «گفتگوی بین نسلی» در اماکن عمومی مساجد، مدارس، پارک‌ها در دو حوزه دانش آموزی و دانشجویی، تفاهم نامه‌ای است که بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی منعقد شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به تعهدات این ستاد در اجرای تفاهم نامه افزود: ایجاد یک هسته اندیشمند متشکل از یک نفر روحانی، یک روانشناس و یک جامعه شناس خبره مد نظر است که این هسته‌ها با حضور در مساجد برای انجام گفتگوهای هم سطح، بدون تحکم و اقناعی در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی با دو گروه مخاطب عنوان شده صحبت کنند.

وی با اشاره به اجرای این طرح در ۶۰ مسجد استان مرکزی گفت: اجرای حداقل ۲ نشست گفتگوی بین نسلی در ۲ رده سنی نوجوان (سن ۱۳ تا ۱۹ سال) و جوانان (سن ۱۹ تا ۲۴ سال) با موضوع آسیب‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان (با اولویت مشکلات تحصیلی، فعالیت‌های جنسی، اعتیاد و مواد مخدر و الکلی، رسانه‌های اجتماعی) در هر مسجد مطلوب است.

انقانی زمان اجرای فعالیت این هسته اندیشمند را اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری دانست و گفت: گفتگوی بین نسلی با هدف هم کاهش آسیب‌های اجتماعی در سراسر استان حول موضوعات فرهنگی و اجتماعی به همت دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی برگزار می‌شود.

کد خبر 6081936

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی